دکور

دکور

دکور

دکور

کتابخانه فوفل مدل B106 N5 رنگG1


ابعاد طبقات به گونه ای در نظر گرفته شده که چند ویژگی را به صورت همزمان دارا باشد. فضای طبقات کاملا مکعب مربع با ابعادی صحیح و اصولی است که برای نگهداری کتاب، مجلات، زونکن بایگانی و لوازم تزئینی مناسب است. در عین حال ترکیب و افزایش تعداد طبقات از 2 تا 5 پله در نهایت به بلندی قد یک انسان معمولی است تا بتواند به طبقه پنجم به راحتی دسترسی داشته باشد.

نحوه اتصال قطعات نیز به گونه ای است که به طور همزمان در زیبایی و استحکام محصول نقش مهمی دارد.

تفکیک قسمت های 2، 3، 4 و 5 طبقه از یکدیگر موجب می شود تا بتوانید با خرید قسمت های مختلف، در تعداد دلخواه، به چیدمان های متعددی دست یابید و فضای موجود در منزل و محل کار خود را هرچه زیباتر کنید و از فضای عمودی محیط به خوبی برای سامان دادن به وسایل خود و ایجاد نظم بیشتر، استفاده کنید.

یراق و اتصالات مصرفی نیز به دلیل عدم تولید در داخل، با کیفیت بالا در کشور ترکیه تهیه شده و جدیدترین نوع اتصالات چوبی و فلزی آن در این محصول بکار رفته است.

استفاده از اتصالات جدید بجای پیچ، موجب می شود تا در ظاهر محصول هیچ گونه جای سوراخ و پیچ دیده نشود و البته استحکام آن نیز بیشتر شود.

در اختیار داشتن دانش روز و اطلاع از پیشرفت های علمی در صنعت چوب، موجب می گردد تا ما بتوانیم محصولی را به شما عرضه کنیم که مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، مرغوب و مقرون به صرفه به لحاظ قیمت تمام شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.