دکور

دکور

دکور

دکور

ایده های ناب و ساده برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان

بیشتر نوجوان ها به علت سنی که در آن قرار دارند و شرایط حساسی که برای آنها وجود دارد به طرز شدیدی تحت تاثیر عوامل و شرایط اطراف خود هستند. برای این که بهترین برخورد را با این افراد در این سن داشته باشید باید سعی کنید در همه زمینه ها طوری برخورد کنید که با میل آنها مطابقت داشته باشید. اینکه سعی کنید دکوراسیون داخلی اتاق خواب و سرویس خواب نوجوانی که در خانه دارید تمام ویژگی های مهم و هماهنگ با شخصیت او را داشته باشد کار سختی در پیش دارید.

 

ایده های ناب و ساده برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان

 

اتاق نوجوان

 

کودکان خیلی زود رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند و به سنی می‌رسد که دیگر نه می‌توان آنها را به عنوان یک کودک به حساب آورد و نه در سنی هستند که بتوانید توقعاتی که از یک جوان دارید از آنها داشته باشید. این مرحله که همان مرحله نوجوانی هر فردی است سختی های زیادی را برای خود افراد و پدر و مادرهای آنها دارد زیرا به علت حساسیت افراد در این سن انتخاب هر چیزی مثل وسایل کوچک یا لباسها و دکوراسیون داخلی اتاق خواب آنها هم کار دشواری خواهد بود.

 

 

اتاق نوجوان

 

برای این که در چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق خواب نوجوان ها، شما را آموزش دهیم و نکات مورد نیاز را به شما بگوییم این مقاله را جمع آوری کردیم تا شما با داشتن آگاهی سعی کنید انتخاب مناسب و آسان تری داشته باشید. بیشتر نوجوانان در سنی هستند که اهمیت زیادی به دوستانشان می دهند و علاقه دارند دوستانشان را به خانه و اتاق خود دعوت کنند پس باید شما محیطی را برای اتاق نوجوان خود فراهم کنید که از قرار گرفتن در آن و نشان دادن آن به دوستانش افتخار کند.

 

 

اتاق نوجوان

 

به منظور این کار یکی از مهمترین ویژگی ها رنگ اتاق است و همچنین رنگ وسایل و ابزاری که قرار است در اتاق نوجوان شما قرار داده شود. سعی کنید از رنگ های پر انرژی و شاد در اتاق استفاده کنید تا حس بهتری نسبت به آن داشته باشد و دلش بخواهد آن را به دیگران نشان دهد و سعی کنید حتما به آنها را مد نظر داشته باشید. بهتر است اتاق خواب نوجوانان به صورت مینیمال طراحی شود و کمد ها و فضای انباری به اندازه کافی در اتاق وجود داشته باشد تا فضا خیلی شلوغ نشود.

 

 

اتاق نوجوان

 

نوجوان ها در سنی که هستند علاقه زیادی به نظم و طبقه بندی وسایل ندارند و چون حوصله طبقه‌بندی و وسایل خودشان را ندارند پیشنهاد می کنیم از یکسری پوف هایی در اتاق آنها استفاده کنید که بتوانند مثل انباری وسایل خودشان را داخل آن بریزند.

 

 

اتاق نوجوان

 

وسایل و لوازمی که نوجوان شما به آن علاقه و احتیاج دارد بهتر است در داخل اتاق او جا بگیرد. شاید فکر کنید که با این کار باعث شده شده‌اید که اتاق نوجوان شما خیلی شلوغ به چشم بیاید اما بهتر است این موضوع در درجه اهمیت دوم قرار داده شود، زیرا آن ها بیشتر از اینکه به شلوغی و زیبایی اهمیت دهند برایشان مهم است که به علایق آنها توجه کنید و استقلال آنها را مد نظر داشته باشید و سعی کنید وسایلی که در تملک آنها قرار دارد در اتاق آنها باشد.

 

اتاق نوجوان

 

بیشتر نوجوانان علاقه دارند که چیزهایی که مورد پسند آنها است بر روی دیوار و در معرض دید همگان باشد. سعی کنید در کنار اینکه وسایل و دکوری اتاق نوجوان را مطابق با سلیقه آن ها تهیه می‌کنید یک تخته ای برای یادآوری کارهای روزانه در اتاق وی قرار دهید و برای او نصب کنید.

 

اتاق نوجوان

 

اگر اتاق خواب نوجوان عزیز شما دارای وسیله هایی باشد که آن را خاص و منحصر بفرد جلوه می دهد کمک بسیار زیادی به هدف اصلی شما که جلب رضایت فرزندتان بود می کند. زیرا این افراد دوست دارند وسایل و اتاق آنها به گونه ای باشد که از نشان دادن آن به دوستان و اطرافیان افتخار کنند پس با وسایل خاص مثل صندلی‌های تابلوها و هر وسیله خواص دیگری سعی کنید این احساس را به آنها بدهید.

 

 

اتاق نوجوان

 

بیشتر نوجوان ها در سنی که هستند علاقه دارند که در اتاق خوابشان پوستر بچسبانند و شخصیت ها و کاراکتر های معروف خود را پیش چشم داشته باشند، پس سعی کنید به دید یک اتفاق طبیعی به این قضیه نگاه کنید تا نوجوان شما از این که بر روی دیوار پوستر های مورد علاقه خود را قرار می دهد احساس خجالت و شرم نداشته باشد.

 

 

اتاق نوجوان

مناسب ترین پارچه های مبلی برای دکوراسیون منزل شما

بیشتر افراد هنگامی که می خواهند برای منزل خود دکوراسیون مشخصی را تعیین کنند نیاز به وسایلی از جمله مبلمان و میز و غیره دارند و برای اینکه دکوراسیون منزل آنها بهترین در نوع خودش باشد لازم است که وقتی زیادی برای خرید این وسایل صرف کنند.

 

 

مناسب ترین پارچه های مبلی برای دکوراسیون منزل شما

جنس پارچه رو مبلی

 

بیشتر افراد وقتی که می خواهند برای منزل خود مبلمانی تهیه کنند بیشتر به اندازه و سبک و شکل مبل ها توجه میکنند ولی ما پیشنهاد می کنیم در کنار این فاکتورها مبلمانی را انتخاب کنید که حتما پارچه مبل آنها بسیار مناسب باشد و کیفیت و کارایی مد نظر شما را داشته باشد تا مدت زمانی که شما دلتان می‌خواهد برای شما کار کند. البته در نظر داشته باشید که هر چه کیفیت و جنس بهتری خریداری کنید لاجرم هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

وقتی که میخواهید برای مبلمان خود پارچه رومبلی انتخاب کنید فقط به دنبال زیبایی و جلب توجه نباشید. سعی کنید جنس مبلمان به گونه‌ای باشد که هم راحتی داشته باشد و لمس آن به شما حس خوبی بدهد و هم برای آن نوع از مبلمان که شما مد نظر دارید پوشش خوبی باشد و شست و شوی آن برای شما کار دشواری نباشد.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

وقتی که تمام این مواردی که گفته شود را رعایت کردید می‌توانید ادعا کنید که بهترین انتخاب را داشته اید و سعی کنید مبلمان همیشه به گونه‌ای باشد که با سبک اصلی دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد و برای این که در این زمینه آگاهی کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های دیگر این سایت که در مورد مبل های راحتی و انتخاب بهترین نوع مبل وجود دارد را مطالعه کنید. در این مقاله سعی داریم تا برای شما نکاتی را بازگو کنیم که بتوانید بهترین انتخاب را برای تعیین پارچه رومبلی برای مبلمان منزل خود داشته باشید.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

انواع پارچه مبل

با توجه به تقاضای زیاد افراد و تنوع سلیقه ها پارچه های رومبلی در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود است و شما با توجه به سلیقه و هدف خود می توانید مورد مد نظرتان را انتخاب کنید.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

پارچه های رومبلی می‌توانند از مواد طبیعی دست ساز یا حتی ترکیبی باشند که هر کدام از مواردی که گفته شد یک سری مزایا و یکسری معایبی دارند که وقتی شما می خواهید تصمیم به انتخاب و خرید بگیرید باید اولویت های تان را مشخص کنید تا بتوانید پارچه مناسب را انتخاب کنید.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

پارچه رومبلی نخی

معمولا پارچه های رومبلی که از جنس نخ هستند بادوام و نرم هستند و همین نرم بودن باعث می شود که خیلی زود چین و چروک بیفتند و کثیف شوند. برای پارچه های روی تخت و ملافه ها می توانید از این پارچه های نخی استفاده کنید اما برای پارچه های رومبلی جنس نخی زحمت زیادی دارد و لازم است که شما در نگهداری از آن بسیار دقت عمل داشته باشید.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

یکی دیگر از مزایای پارچه های نخی این است که در صورت آلوده شدن به مواد مختلف خیلی راحت با آب و صابون می توانید آنها را پاک کنید و از آلودگی پاک کنید ولی در عین حال اگر پارچه های نخی مقابل آفتاب قرار بگیرند خیلی زود شروع به کدر شدن و از دست دادن رنگ فابریک خود می کنند که این یکی از نکات منفی این نوع پارچه ها می باشد.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

پارچه کتان برای مبلمان

معمولا پارچه های کتان از جنس الیاف گیاهان هستند که شما هر سبک کوراسیونی که برای منزل انتخاب کنید یعنی چه سبک رسمی باشد و چه غیر رسمی می توانید از پارچه های کتان برای مبلمان خود استفاده کنید. 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

از جمله مزایا و معایبی که پارچه های کتان دارد این است که مقاومت بالایی در برابر آلوده شدن و کثیف شدن دارند ولی خیلی راحت چروک میشوند. ولی در عین حال به راحتی شسته می شوند و اگر آنها را به خشکشویی بدهید می‌توانید مانند روز اول تحویل بگیرید.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

ترکیبی از مواد مصنوعی برای پارچه مبلی

با توجه به نیازی که مردم دارند در بعضی از موارد پارچه های نخی برای آنها جوابگو خواهد بود و نمی توانند از پارچه‌های کتان استفاده کنند. پارچه هایی با بافت مصنوعی که ساخته دست خود انسان است تولید شده است که این پارچه ها مقاومت بیشتری در برابر آلودگی و کثیفی دارند و رنگ خود را به راحتی از دست نمی‌دهند.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

در برخی از مدل های پارچه های رومبلی ترکیب بافت مصنوعی و طبیعی را مشاهده می کنید که سعی شده است مزایای هر دو نوع را داشته باشد. معمولا پارچه‌هایی که ترکیب نخ و پلی استر هستند نرم و لطیف می باشند و در عین حال مقاومت زیادی در برابر آلودگی و  چرک شدن دارند ولی خب معمولا این پارچه ها هزینه زیادی برای شما خواهند داشت.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

برخی پارچه ها می توانند گزینه خوبی برای پارچه رومبلی باشند زیرا هم سبک و نرم هستند و هم در برابر شروع شدن و چین خوردن و آلودگی مقاوم هستند و شما در صورتی که فضای دکوراسیون تان به گونه ای است که مبلمان در معرض نور آفتاب هستند بهتر است از این نوع پارچه برای رومبلی استفاده کنید.

 

 

بیشتر مبلمانی که برای فضاهای خارج از منزل و در معرض محیط و نور آفتاب ید می‌شوند از همین جنس پارچه برای رومبلی آن استفاده می‌شود تا بتوانند مقاومت زیادی در برابر این شرایط داشته باشد. بعضی از این پارچه ها با روش‌های خاصی تمیز می شوند و بعضی دیگر به راحتی با شستشوی عادی پاکیزه می‌شوند.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

از بین پارچه های مختلف ترکیبی یا مصنوعی نایلون ها جزو مقاوم ترین بافت هایی هستند که می توانید به عنوان پارچه بر روی مبل خود قرار دهید. این پارچه های رومبلی دوام بسیار زیادی دارند و بعضی از تولیدکنندگان ظرافت زیادی به خرج داده‌اند و مخمل و نایلون را با هم ترکیب کردند تا هم پرزدهی پارچه ها کمتر شده باشد و هم خراش خوردگی پیدا نکنند. ولی باید بدانید که این پارچه ها در برابر نور خورشید مقاومت زیادی ندارند و شما به تنهایی در منزل نمی توانید آنها را شستشو دهید و باید از یکسری محلول های خاص و روش های ویژه ای برای شستن این نوع مبلمان استفاده کرد.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

پلی استر یکی از پارچه های رومبلی است که دوام و مقاومت بسیار زیادی دارد و معمولاً تولیدکننده ها سعی می کنند به صورت ترکیبی با بافت های دیگر این ترکیب را وارد پارچه های رومبلی کنند که مقاومتشان در برابر نور خورشید زیاد است. بعضی از پارچه هایی که از این جنس هستند به راحتی با آب و صابون شسته می شوند ولی بعضی از آنها حتما لازم است که از روش ها و محلول های خاصی برای تمیز کردنشان استفاده شود.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

پارچه های مقاوم در برابر لکه

پارچه های مختلف معمولاً به علت بافت های مختلفی که دارند مقاومتشان در برابر آفتاب و لکه متفاوت است. در بعضی از پارچه ها بافت ها مقاومت زیادی دارند در برابر آلودگی و این به خاطر این است که بافت آنها به گونه ای طراحی شده است که رطوبت را دفع می‌کند و نمی‌گذارد که لکه و کثیفی جذب این پارچه ها بشود.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

پارچه مناسب برای کوسن

پارچه هایی که شما می توانید برای روکش کوسن ها استفاده کنید انواع مختلفی دارد که بعضی از آنها قابلیت شستشو با آب را دارند و بعضی از آنها لازم است که حتما برای تمیز شدن به خشکشویی بروند. پارچه هایی که به عنوان روکش کوسن ها استفاده می شود چون زیاد در دسترس افراد هستند و دستمالی می شوند بهتر است از جنس های باشند که چرک تاب تر باشند و در عین حال شستشوی آنها راحت تر باشد.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

نگهداری از پارچه مبل ها

وقتی افراد مختلف بر روی مبلمانی که در منزل شما هست نشست و برخاست می‌کنند معمولا آلودگی را وارد سطح مبلمان شما می کنند. برای این که از انباشته شدن این آلودگی ها جلوگیری کنید بهتر است که هر ماه یکبار آنرا وکیوم کنید.

 

جنس پارچه رو مبلی

 

وقتی که میخواهید مبلمان خریداری کنید سعی کنید حتما به طور دقیق بدانید که برای روکش این مبلمان از چه پارچه ای استفاده شده است تا بتوانید از روش مشخص خود روکش آن را شستشو دهید و لازم نباشد گزینه های مختلف را امتحان کنید که هم هزینه صرف شود و هم پارچه مقاومتش را از دست بدهد.

 

 

جنس پارچه رو مبلی

 

دوام انواع پارچه های رومبلی

وقتی که عبارت روکش مبل را در اینترنت جستجو می کنید با عبارت های مختلفی رو به رو می شوید که یکی از آنها مربوط به دوام پارچه های رومبلی است. وقتی که افراد بر روی مبل نشست و برخاست می‌کنند به علت جلو و عقب حرکت دادن پارچه ها مقاومت آنها متفاوت خواهد بود که معمولا با یک آزمونی به انواع مختلف پارچه رتبه‌دهی می‌کنند و برای اینکه پارچه روکش مبلمان شما امتیاز بالایی داشته باشد باید حداقل 9 هزار و حداکثر 15 هزار امتیاز داشته باشد. پارچه هایی که بالاتر از 15000 امتیاز داشته باشند مرغوب ترین ها هستند و 9 هزار تا 15 هزار امتیاز متوسط ها هستند و اگر از این محدوده پایین تر باشد جنس پارچه های بسیار معمولی و سطح پایین هستند.

 

جنس پارچه رو مبلی

نحوه ست کردن مبلمان راحتی چوبی با دکوراسیون منزل

در چند سال اخیر استفاده از مبلمان تقریباً در همه خانه ها جا افتاده است و از بین سبک های مختلف مبل ها، مبل راحتی بیشترین طرفدار را در بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده است. به همین علت تنوع مبل راحتی در بازار بیش از سایر سبک های دیگر است و شما با هر سلیقه و هدفی که وارد فروشگاه و بازار شوید و یا به وب سایت های مختلف سر بزنید می توانید در نهایت مبلمانی که با نظر شما هماهنگی داشته باشد را پیدا کنید.

 مبل های راحتی در دو سبک مختلف ساخته می شوند که در بعضی از آنها وقتی به ظاهر مبل نگاه می کنید فقط پارچه میبینید و چوبی که در ساخت این مبلمان بکار رفته کاملا از دید شما مخفی است. اما در بعضی دیگر از مبل های راحتی شما میتوانید چوبی که در ساخت مبل بکار رفته را در قالب پایه مبل و یا دستی چوبی مبل مشاهده کنید و در بعضی دیگر از مدل ها در فریم اصلی مبل هم می توانید چوب ها را با مدل های مختلف مشاهده کنید. از انواع مبل های راحتیمی‌توان به مبل هایی که ساختار چوبی دارند اشاره کرد که معمولا طرفداران زیادی دارند و آنها را به اسم مبل راحتی می شناسند.

 

نحوه ست کردن مبلمان راحتی چوبی با دکوراسیون منزل

 

مبل راحتی چوبی

 

در این مطلب سعی داریم تا شما را با انواع مختلف مبل های راحتی چوبی آشنا کنیم و درمورد آنها اطلاعات مفیدی را برای شما بازگو کنیم.

 

 

میز و مبل راحتی چوبی

 

برای ساخت مبل های راحتی از چوب های مختلفی استفاده میکنند که این چوب ها رنگ های مختلفی دارند و معمولا به طور کلی هر چه رنگ چوب تیره تر باشد مرغوب تر است و برای زیباتر شدن مبل اگر در ساخت مبل از چوب تیره استفاده شود سعی می کنندکه با وجود آوردن یک تضاد جذابیت مبل را بالا ببرند به طور مثال از پارچه رنگ روشن برای روکش استفاده می کنند.

 

 

مبل راحتی چوبی

 

پارچه هایی که برای روکش مبل راحتی انتخاب می شود هم از نظر جنس و هم از نظر رنگ تنوع زیادی دارند که شما با توجه به تم کلی دکوراسیون منزل خود میتوانید رنگ روکش مبل را انتخاب کنید.

از بین رنگ های مختلف رنگ سفید اخیرا محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا کرده و خانواده‌هایی که تصمیم دارند برای منزل خود مبل راحتی چوبی خریداری کنند تمایل دارند از رنگ سفید در مبلمان آنها استفاده شود زیرا کاربرد بیشتر رنگ روشن در دکوراسیون منزل باعث می شود خانه شما دلبازتر به نظر برسد و آرامش بیشتری داشته باشد.

 

 

مبل راحتی چوبی

 

رنگ سفید در دکوراسیون منزل شما علاوه بر مواردی که گفتیم می تواند ویژگی های مثبت دیگری هم داشته باشد. به طور مثال رنگ سفید چون یک رنگ خنثی است با همه رنگ های دیگر می تواند ترکیب شود و شما برای خرید وسایل جانبی و یا دکوری ها نگرانی نخواهید داشت.

 و از سوی دیگر اگر از رنگ سفید در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید در صورت کثیف شدن مبلمان زودتر متوجه می شوید و زودتر آن را تمیز می کنید که این برای خانه هایی که فرزند کوچک دارند یک نکته کاملا مثبت است.

 

مبل راحتی چوبی

 

مبل های راحتی چوبی در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید شده اند. در بعضی از مدل ها دیده می‌شود که چوبی که در طراحی به کار رفته است خیلی کم دیده می‌شود این نوع مبلمان معمولا پایه های کوتاهی دارند و می توانند تنوع رنگی زیادی از طیف روشن تا تیره داشته باشند.

 

 

مبل راحتی چوبی

 

از مبل های راحتی چوبی می‌توان در قسمت‌های مختلفی مثل نشیمن و یا حتی بعنوان میز صندلی های غذاخوری استفاده کرد. در بعضی از مدل ها این قابلیت وجود دارد که شما هم می‌توانید به عنوان نشیمن از آنها استفاده کنید و هم برای پذیرایی ها و مهمانی ها بسیار کارآمد هستند و حس و حال جذابی را در شما به وجود می آورند و چوب ها حس طبیعت را در منزل شما منعکس میکنند.

 

 

مبل راحتی چوبی

 

میز و صندلی های غذاخوری چوبی هم در دسته ی مبلمان پر طرفدار قرار دارند و تنوع بسیار بالایی دارند و می توانند در انواع و اقسام طرح ها و رنگ ها تولید شوند که ویژگی های مختلفی داشته باشند و تنوع زیاد در این محصول باعث می شود که شما بتوانید مبلمانی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون داخلی شما داشته باشد.

 

مبل راحتی چوبی

 

اگر از یک مبلی خوشتان آمد ولی روکش آن را دوست نداشتید هم خیلی راحت می توانید روکش دیگری برای مبلمان خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید تا برای شما سفارشی آن را بسازند.

 

 

مبل راحتی چوبی

 

ممکن است تصور کنید که چوب هایی که در مبل های راحتی چوبی به کار رفته است کم است و دوست دارید ظاهر چوبی آن بیشتر نمایان باشد برای این کار می توانید از وسیله های دیگری هم کمک بگیرید به طور مثال میزهای جلو مبلی که در جلوی مبلمان شما قرار است واقع شود می‌تواند از جنس چوب باشد و دقیقا از همان چوبی باشد که در چهار چوب مبلمان شما استفاده شده است و این کار باعث جذابیت بیشتر در دکوراسیون منزل شما خواهد شد.

 

مبل راحتی چوبی

 

در بعضی از مدل های میزهای ناهار خوری و غذاخوری که شرکت‌های مختلف ساخته اند مشاهده می کنید در قسمت وسط میز غذاخوری یک قسمت گردان وجود دارد که معمولاً در قسمت گردان سعی می کنند دسر ها و خوراکی هایی که در کنار غذا سرو می‌شود را قرار دهند تا بتوانید با گرداندن آن قسمت وسایل پذیرایی را در اختیار همه مهمانان قرار دهید.

 

 

مبل راحتی چوبی

 

مبل راحتی چوب و پارچه

متریالی که در ساخت مبل راحتی به کار رفته چوب و پارچه هستند که در بعضی از نمونه های مبل راحتی چیزی که در ظاهر دیده می شود فقط پارچه است و کلاف چوبی مبل دیده نمی شود اما در بعضی دیگر از نمونه ها طراحی به صورتی است که شما چوبی که در ساخت مبل بکار رفته مشاهده می کنید.

 اگر تصمیم گرفتید از مبل های راحتی برای منزل خود استفاده کنید هنگام خرید دقت کنید که قرار است چه کسانی از این مبلمان استفاده کنند. به طور مثال اگر در خانه خود فرد میانسال یا خردسال دارید سعی کنید از مبل هایی که در ظاهر آنها چوب مبل مشخص است استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث آسیب رسیدن به میانسالان و یا خردسالان شود و بهتر است در این موارد از مبل هایی که ظاهر آنها تمام پارچه است استفاده کنید.

 

مبل چوبی

 

 اما اگر در خانه خردسال و یا میانسالی ندارید استفاده از مبل های راحتی که در ظاهر آن چوب هم مشخص است باعث زیباتر شدن محیط خانه شما می شود. ولی هنگام خرید مبل به متراژ محیطی که قرار است مبل را برای آن خریداری کنید توجه کنید و سعی کنید علاوه بر زیبایی پارامترهای دیگری را هم برای خرید مبل مد نظر بگیرید.

 به طور مثال سعی کنید مبلی خریداری کنید که در ساخت نشیمن آن از فوم سرد استفاده شده باشد تا دیرتر شکل خود را از دست بدهد و همچنین از پارچه های مرغوب برای روکش مبل استفاده شده باشد.

 

مبل چوبی

 

مبل راحتی دسته چوبی

همانطور که گفتیم مبل های راحتی به دو صورت هستند. یعنی ممکن است چوب در ظاهر آنها مشخص باشد و یا اینکه شما هیچ چوبی در ظاهر نبینید و فقط کلاف مبل چوبی باشد. در نمونه هایی که طراحان تصمیم گرفته اند در ظاهر مبل راحتی علاوه بر پارچه، چوب هم مشخص باشد معمولا این چوب ها را به شکل دسته چوبی مبل یا پایه های چوبی مشاهده می کنید و یا قسمت های روی دسته مبل قرار می دهند که شما می توانید برای گذاشتن ظرف های پذیرایی و یا دکوری استفاده کنید.

 

مبل چوبی

 

در بعضی دیگر از مبل ها این چوب را فقط در قسمتی از پایه مبل مشاهده می کنید که ممکن است از نظر شما بودن و نبودن این پایه چوبی تاثیر چندانی در ظاهر مبل نداشته باشد اما کاملا اشتباه است و ظاهر این مبل ها با وجود همان تکه های چوبی که در پایه مبل دیده می‌شود از یکنواختی خارج شده است.

 استفاده از چوب ها در فرم های متنوع برای ساخت مبل های راحتی باعث شده که این دسته از مبل ها تنوع خیلی زیادی داشته باشند تا شما با هر سلیقه ای که پا به فروشگاه و یا بازار بگذارید بتوانید نمونه‌ی مورد علاقه خود را پیدا کنید.

 

مبل چوبی

جدیدترین مدل های مبل راحتی ترک و مبل راحتی ایتالیایی

ذات ما انسان ها این است که بیشتر به دنبال زیبایی و تکامل هستیم و و تنوع برای ما بسیار جذاب است و همیشه در بسیاری از زمینه‌ها حتی وسایل دکوراسیون منازل به دنبال وسایلی هستیم که نیاز ما را در برابر زیبایی و تجمع برطرف کند.

 

جدیدترین مدل های مبل راحتی ترک و مبل راحتی ایتالیایی

 

مبل راحتی

 

پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به مبل های ترکیه ای ومبل های راحتی اروپایی و ایتالیایی علاقه بسیار زیادی دارید و دوست دارید که در محیط منزل خود از این مبل ها استفاده کنید تا نهایت جذابیت و زیبایی در محیط شما برقرار باشد پیشنهاد می‌کنیم مدل هایی که در این مقاله برای شما معرفی می‌شود را مشاهده کنید تا با مدل های مختلف این دو سبک و جنس آشنا شوید و بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

 

 

مبل راحتی

 

اگر در زمینه مبلمان آگاهی کافی داشته باشید باید خیلی خوب بدانید که کشور ایتالیا از کشورهایی است که در صنعت مبل جزو برجسته‌ترین ها است و مدل های مبلی که این کشور وارد دنیای مبلمان می‌کند همیشه قابل توجه تمامی افراد از کشورهای مختلف بوده است و بیشتر افرادی که اهل دکوراسیون و مد هستند مدل های مبل های ایتالیایی را می شناسند و دنبال می کنند.

 

 

مبل راحتی

 

طراحی مبل های ایتالیایی بیشتر به گونه ای است که به سمت مبل های راحتی می رود و همیشه قیمت مبل های راحتی نسبت به مبل های استیل و کلاسیک پایین‌تر است و با بودجه و درآمد بیشتر مردم همخوانی بیشتری دارد و مردم بیشتر طرفدار و خواهان مبل های راحتی هستند.

 

 

مبل راحتی

 

بعد از کشور ایتالیا یکی از کشورهایی که در زمینه مبلمان حرفی برای گفتن دارد و مدل های آن در تمام دنیا معروف است کشور ترکیه می باشد که در زمینه مبلمان و صنعت مبل سرمایه گذاری های زیادی کرده است و به علت کارخانه های نساجی که بسیار مجهز هستند و طراحان زبده ای که در صنعت مبلمان این کشور مشغول به کار هستند کشور ترکیه مبلمان معتبری را وارد دنیای مبلمان و مد کرده است که معمولا کیفیت بسیار زیادی دارد.

 

 

مبل راحتی

 

یکی از مهمترین قسمت های هر خانه ای اتاق نشیمن است که مورد توجه تمامی افراد واقع می شود و برای زیباسازی اتاق نشیمن لازم است که از مبلمانی در آن استفاده کنید که نهایت زیبایی و جذابیت را داشته باشد و با بهترین کیفیت و توسط بهترین طراحان تولید شده باشد تا جذابیت دکوراسیون شما چند برابر شود.

 

 

مبل راحتی

 

در این مقاله سعی کرده ایم که مدل های مختلف مبل های راحتی ترکیه ای ایتالیایی را برای شما گردآوری کنیم تا با دیدن مدل های مختلف بتوانید به چیزی که در ذهن دارید نزدیک تر شوید و انتخاب هوشمندانه تر و راحت تر انتخابتان را انجام دهید.

 

 

مبل راحتی

 

همچنین در مقاله ای جدا در مورد برند های معتبر و معروف دنیا که تولید کنندگان مبلمان و تخت خواب ها هستند و در این صنعت پیشگام هستند برای شما صحبت کردیم و پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله ها را مطالعه کنید تا هم اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کرده باشید هم انتخابی داشته باشید که مطمئن باشید بعد از آن با دیدن هیچ مدلی نظر شما عوض نمی‌شود و مطمئن ترین انتخاب را انجام بدهید زیرا بیشتر خانم‌هایی که بدون آگاهی تصمیم به خرید می گیرند خیلی زود از آن دلزده می شوند و مدل های جدیدتری که می‌بینند چشم آنها را میگیرد و دیگر محیط خانه و وسایل آن برای آنها جذابیت ندارد.

 

 

مبل راحتی

مبل راحتی

ترکیب رنگ های پاییزی که منزل شما را گرم نگه میدارد

با تغییر فصل ها بیشتر خانواده‌ها تصمیم به تغییر دکوراسیون و مطابقت دادن وسایل منزل با فصل تازه از راه رسیده هستند و هنگامی که فصل ها تغییر می کنند علاوه بر اینکه انتخاب رنگ برای افراد یک مسئله مهم و قابل توجه می‌شود باید در انتخاب پارچه هایی که برای این کار مد نظر قرار می‌دهند هم دقت داشته باشند و ببینند که برای فصلی که از راه رسیده است چه نوع پارچه ای مناسب تر است.

 

زیباترین مدل های پارچه پاییزی برای مبلمان شما

 

رنگ مبل پاییزی

 

یعنی انتخاب پارچه ای که مطابق با مد فصل باشد علاوه بر رنگ و طرح و نقش باید جنس را هم مد نظر بگیرند. به همین منظور در این مطلب در مورد پارچه هایی که مناسب فصل پاییز هستند و از نظر جنس و رنگ می توانند گزینه مناسبی در این فصل باشند برای شما صحبت خواهیم کرد.

 

 

رنگ مبل پاییزی

 

چهل تکه های سرد و خنثی

وقتی که فصل پاییز از راه می رسد سعی کنید باید ها و نباید هایی که برای انتخاب پارچه ها و رنگ و بافت و جنس آنها مد نظر می‌گرفتیم را فراموش کنید زیرا قرار است در این فصل پارچه ها را به گونه ای کنار هم قرار دهید که بافت های مختلف و طرح های متنوع کنار هم قرار بگیرند و جلوه گری کنند.

 

رنگ مبل پاییزی

 

ممکن است این پارچه ها ی مربوط به لباس های قدیمی تر شما باشد که شامل پالتو، دامن یا کت های پاییزی باشد یا حتی مبل ها و پرده هایی که قدیمی تر شدند و یا روکش های صندلی می توانند گزینه هایی باشند که کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

 

رنگ مبل پاییزی

 

برای جذابیت بیشتر این چهل تکه ها سعی می کنند پارچه های مخمل و کتان و پشمی و همچنین انواع طرح های راه راه و ساده و گلدار را کنار یکدیگر بگذارند و در نهایت چهل تکه ای جذاب و بسیار خاص و منحصر به فرد تولید کنند. با توجه به اینکه این تکه ها می تواند از چیزهای مختلفی باشد و شما بر اساس سلیقه خود آن ها را تهیه می کنیدشک نکنید که در نوع خود منحصر به فرد هستند و در هیچ منزلی آنها را نمی بینید.

 

رنگ مبل پاییزی

 

پیشنهاد می‌کنیم که سعی نکنید مثل همه افرادی که از پارچه های رنگ شاد در فصل پاییز استفاده می کنند شما هم همان راه را در پیش بگیرید و این بار برای جذابیت و خاص تر بودن دکوراسیون منزل از رنگ های تیره و خاکستری هستند استفاده کنید.

 

 

رنگ مبل پاییزی

 

نقره ای درخشان

پیشنهادی که برای دکوراسیون منزل شما در فصل پاییز امسال داریم این است که تا حد امکان تم اصلی منزل از خاکستری و طوسی و نقره ای باشد و حتی می توانید در کنار آنها از وسایلی که رنگ های نقره ای و مشکی دارند هم استفاده کنید. ولی در نظر داشته باشید که چون این رنگ ها خنثی هستند و گیرایی بالایی ندارند بهتر است که وسایل و پارچه ها خیلی ساده و بی روح نباشند و حداقل درخشندگی داشته باشند.

 

رنگ مبل پاییزی

 

برای همین منظور به جای اینکه از رنگ طوسی در بعضی از قسمت ها و وسایل استفاده شود رنگ نقره ای درخشان را جایگزین آن کنید. کنار هم قرار گرفتن رنگ های مشکی و نقره ای در هر خانه ای می تواند باعث جذابیت و ایجاد حس شادابی در آن خانه شود و برای استفاده از این رنگ ها هیچگاه خود را محدود نکنید.

 

 

رنگ مبل پاییزی

 

راه راه های قدیمی

اگر یادتان باشد در گذشته مبل های راحتی از پارچه هایی تهیه می‌شد که معمولا جنس کتان داشتند و طرح های کلاسیک و راه راه و چهارخانه در آنها مشاهده می‌شد که هنوز هم در بازار پارچه هایی که شبیه به آنها باشند وجود دارند و شما می توانید برای منزل خود از آنها استفاده کنید.

 

 

در بهار و تابستان هم معمولا پارچه‌ها تم رنگی سرمه ای و آبی داشتند و شما می توانستید در آن فصل ها این دو رنگ را در خانه خود قالب قرار دهید ولی اکنون پاییز است و بهتر است شما از رنگ های قرمز آجری و قهوه ای بیشتر برای وسایل و مبلمان منزل خود استفاده کنید.

 

 

رنگ جذاب قرمز

حال فصل پاییز که پادشاه فصل ها است از راه رسیده پیشنهاد میکنیم که تا می‌توانید از رنگ قرمز در دکوراسیون منزل استفاده کنید و این رنگ را به عنوان رنگ غالب دکوراسیون انتخاب کنید زیرا رنگ قرمز و رنگ های مکمل آن هیچ وقت تکراری نمی شوند و جذابیت همیشگی دارند مخصوصاً در این فصل بیشتر طراحان مد پیشنهاد می کنند که یکی از اصلی ترین رنگ ها در ترکیب منازل رنگ قرمز و رنگ های نزدیک به آن باشد.

 

 

رنگ مبل پاییزی

 

پس هیچگاه در انتخاب رنگ ها در پاییز خود را محدود نکنید و تا می توانید از رنگ های قرمز آتشین و نارنجی و رنگ هایی که در این سبک هستند و انرژی بسیار زیادی دارند استفاده کنید. اگر توان تغییر کل پارچه های مبلمان و پرده ها را ندارید می‌توانید حتی با یک کوسن از این رنگ تغییر در دکوراسیون منزل خود ایجاد کرده باشید.

 

رنگ مبل پاییزی

 

طرح و نقش ماتروشکا ها

یکی از طرح هایی که اخیراً در روی کوسن ها و پارچه های مبلمان مشاهده می کنید و شاید برایتان جذاب باشد و در عین حال اطلاع زیادی از آنها نداشته باشید طرح‌های ماتروشکا یی هستند که در واقع عروسک های روسی معروفی هستند که در دل همدیگر جا گرفته‌اند و بر روی پارچه ها هک می شوند.

 

 

رنگ مبل پاییزی

 

طرح و رنگ عروسک ها به این صورت بود که گل های ریز و درشت با طرح مینیاتوری و با استفاده از رنگ های طلایی و گرم کنار همدیگر قرار می‌گرفتند که یکی از ترند های پاییز امسال هم همین طرح است که شما می توانید از این طرح ها هم بر روی پارچه هایی که بعنوان لباس قرار است بپوشید استفاده کنید و هم در طرح پرده و پارچه مبلمان می توانید از آنها بهره ببرید.

 

مخمل گرم و ساده

یکی از جذاب‌ترین هایی پارچه در پاییز و زمستان پارچه هایی از جنس مخمل هستند که در این فصل کاربرد زیادی دارند و رنگ آجری خاص این نوع پارچه می تواند برای امسال بهترین گزینه باشد و شما را جذاب تر از همیشه جلوه دهد و همچنین در خانه شما جلوه ویژه پیدا کنند.

 

رنگ مبل پاییزی

 

اگر دلتان بخواهد در مورد پارچه های مخمل اطلاع داشته باشید باید بگوییم که این پارچه ها مناسب ترین گزینه برای روزهای سرد سال هستند و بهتر است از آنها در بهار و تابستان زیاد استفاده نکنید زیرا سنگینی خاصی دارند.

 

 

رنگ مبل پاییزی

 

شما می‌توانید حتی از مبلمان خانه هم فراتر بروید و از پیشنهادهایی که ما به شما می کنیم برای پوشش خود در فصل زمستان و پاییز هم استفاده کنید و سعی کنید رنگ ها و پارچه هایی که برای شما گفته شد در پوشش شما هم دیده شود آنگاه متوجه خواهید شد که چقدر جذابیت این رنگ ها با این فصل همخوانی دارد.

 

رنگ مبل پاییزی