دکور

دکور

دکور

دکور

بهترین چیدمان مبل چرم راحتی در دکوراسیون منزل،مدرن،جنس

از بین انواع مبل های راحتی آن دسته از مبل و صندلی های راحتی که از جنس چرم هستند و مبل های عثمانی چرم معمولاً راحتی و کلاسیک با سایزهای بزرگ هستند و بسیاری از افراد به این نوع از مبلمان علاقه بسیار زیادی دارند و دوست دارند تا از آنها در اتاق نشیمن خود استفاده کنند. ولی از بین آنها مبل های راحتی چرم که حجم بسیار زیادی دارند باعث می‌شود که فضای حاکم بر خانه یک فضای سنگین و تاریک باشد و افراد احساس خستگی کنند.

 

 

مبل راحتی چرم

 

برای اینکه این حس در محیط القا نشود ما به شما می‌گوییم که مبل های چرم با رنگ تیره خود را با چه چیزهایی در دکوراسیون منزل ست کنید که به جای اینکه حس خستگی و خمودی در منزل به وجود بیاید یک دکوراسیون شیک و دلنشین داشته باشید.

 

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ غلیظ دیوار و فرش مراکشی در کنار مبل چرم راحتی

برای اینکه از به وجود آمدن فضایی که برای شما صحبت کردیم دور شوید بهتر است از رنگ آبی طاووسی که یک رنگ بسیار شاخص و چشم گیر است برای دیوارها استفاده کنید تا فضاهای کوچکتر شما مناسب مبل های چرمی شود.

 

 

مبل راحتی چرم

 

هرچه شدت این رنگ بیشتر باشد قطعات تیره ای که در مبلمان قرار دارد مشخص تر نمایان می شود و در کنار آنها می توانید از یک فرش مراکشی یا به همراه یک میز چوبی طبیعی چیدمان و دکوراسیون خود رقم بزنید که جذابیت بسیار چشمگیری داشته باشد.

 

 

مبل راحتی چرم

 

پیشنهاد می‌کنیم در کنار این ها از یکسری قاب های عکس هم بر روی دیوار استفاده کنید تا این زیبایی را بیشتر کرده باشید. یا اگر جزو افراد کتابخوان هستید و در خانه کتابخانه های بزرگی دارید سعی کنید آن ها را هم رنگ دیوار کنید و در اتاق نشیمن بگذارید تا تاثیر این وسایل در دکوراسیون بیشتر باشد. برای کمدهای دیواری هم می‌توانید همین روند را پیش بگیرید.

 

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ آبی طاووسی و نارنجی در کنار مبل چرم

همیشه در نظر داشته باشید اگر در کنار مبلمان چرم تیره رنگ خود از رنگ های نارنجی و آبی طاووسی استفاده کنید و وسایلی به این رنگ را در داخل دکوراسیون قرار دهید باعث می‌شوید که دکوراسیون چند برابر به چشم بیاید و فضای چشمگیرتری را به وجود خواهد آورد. شما همچنین می توانید از یک جفت چهارپایه یا یک نیمکت یا حتی یک تشک نشیمن به رنگ نارنجی در پشت پنجره استفاده کنید.

 

مبل راحتی چرم

 

سیاه، خاکستری و بافت در کنار مبل چرم راحتی

شما می توانید برای حفظ جذابیت وسایل مختلف در یک محیط خنثی از بافت ها استفاده کنید زیرا باعث می شود که جذابیت محیط بیشتر شود. همچنین می توانید از آینه های غبار گرفته یا وسایلی که منعکس‌کننده نور هستند مثل آینه هایی که روی دیوار نصب میشود و یا با استفاده از یک فرش نرم و با تراکم کم یا یک پادری که الیاف مصنوعی دارد این کارها را انجام دهید. سایه های خاکستری سیاه و سفید می توانند گزینه های خوبی برای قرار گرفتن در کنار مبل راحتی چرم قهوه ای باشد.

 

 

مبل راحتی چرم

 

فرش گلیم و مبل چرم راحتی

استفاده از رنگ های گرم و استفاده از فرش گلیم هایی که طرح های بسیار غنی و متراکم و چشمگیر دارند گزینه های بسیار مناسبی برای همراهی مبل چرم راحتی هستند و باعث می شوند که فضا بسیار هماهنگ و جذاب به چشم بیاید.

 

مبل راحتی چرم

 

گلیم ها جفت های بسیار خوبی برای قطعات مدرن و صندلی چرم خواهند بود و این معنی که وقتی در جلوی مبلمان چرم از گلیم ها استفاده کنید متوجه خواهید شد که چقدر می‌تواند در جذابیت فضا موثر باشد.

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ های زغالی و چوب در کنار مبل چرم راحتی

اگر مبلمان راحتی چرم شما رنگ‌کاراملی دارد شما می توانید از فرشی که با الیاف طبیعی بافته شده است و یا حتی رنگ زغالی تیره دارد در کنار هم استفاده کنید که با این حرکت باعث می‌شوید که مبلمان شما هم شیک تر و چشمگیر تر به نظر بیاید.

 

مبل راحتی چرم

 

شما همچنین می توانید با استفاده از میز های عسلی چوبی و همراه کردن آنها با آینه هایی با قاب چوبی و استفاده از کوسن هایی با استفاده از پارچه های کرباس باعث شوید که سبک منزل شما به سمت سبک روستیک مدرن پیش رود.

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ های خنثی و روشن در کنار مبل چرم راحتی

اگر از رنگ های خنثی و ملایمی مثل کرمی، گندمی، بژ، طلایی و عاجی کنار مبل راحتی خود استفاده کنید باعث می‌شوید که مبل راحتی چرم شما جلوه سبک تری داشته باشد. در کنار این گزینه ها می توانید با دیوارهای سفید و فرش کم رنگ سنتی که با الیاف طبیعی بافته شده باشد و همچنین فرش های بافته شده در کنار کوسن های با پارچه های کتان کرمی جذابیت محیط را بالا ببرید.

 

مبل راحتی چرم

 

کتان خشن، راه راه و مخمل در کنار مبل چرم راحتی

شما می توانید از مبل های چرم در کنار پارچه های پاییزی مثل پشم و نخ راه راه و همچنین پارچه های کتان که خیره کننده هستند استفاده کنید. اگر شما در دکوراسیون منزل خود یک ست کامل از مبلمان چرم را دارید بهتر است که آنها را جدا کنید و فقط دو تکه از چرم ها را در کنار آن هایی که پارچه های اینچنینی روی آن استفاده شده است قرار دهید.

 

مبل راحتی چرم

 

کوسن هایی با طرح های برجسته در کنار مبل چرم راحتی

شاید جالب باشد که بدانید طرح های سیاه قهوه ای می توانند با بیشتر سبک ها در انواع مختلف رنگ ها ست شوند. شما این امتیاز را دارید که متناسب با هر فصلی که تغییر می‌کنند رنگ کوسن ها تغییر دهید تا یک دکوراسیون به روز برای خود ترتیب داده باشید. استفاده از رنگ های آبی و سبز تازه در بهار و تابستان و همچنین رنگ های دارچینی گرم و خرمالویی در پاییز و زمستان می تواند شما را در انجام این دکوراسیون کمک کند.

 

 

مبل راحتی چرم

 

میز جلومبلی استاندارد برای خانه کوچک،فرم،رنگ،ابعاد

میزهای جلو مبلی و میزهای عسلی جزو مهم مبلمان منزل هستند که باید در انتخاب آنها حساسیت خاصی داشته باشید زیرا در صورت انتخاب اشتباه مبلمان شما ناقص می‌شود و لازم است که علاوه بر ظاهر خوب و جنس و کیفیتی که میز جلو مبلی باید داشته باشد ابعاد آن را در نظر بگیرید تا با ست مبلمان شما کاملا متناسب باشد و طول و عرض و ارتفاع استاندارد داشته باشد.

 

 

میز جلو مبلی

 

در رابطه با ابعادی که می‌تواند برای انواع میزهای جلو مبلی استاندارد باشد بیشتر افراد دچار سردرگمی می‌شوند و به همین علت در این مقاله سعی داریم تا با گفتن قوانین مربوط به میزها و دکوراسیون به این سوال پاسخ دهیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید تصمیم بهتری را در مورد خرید میزهای جلو مبلی بگیرید.

 

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از موارد افراد پرسیده بودند که میز جلو مبلی که مربوط به خانه های کوچک باشد در چه صورت یک میز استاندارد و نرمال تلقی می شود؟ در پاسخ به سوال این افراد باید بگوییم که میزهای جلو مبلی باید سه ویژگی اصلی را رعایت کنند که شامل ابعاد استاندارد، رنگ و فرم می شود.

 

 

جلومبلی

 

فرم میزهای جلو مبلی و میز های عسلی

برای اینکه میز جلو مبلی که در خانه های کوچک و متراژ پایین استفاده می کنید بهترین نوع در بین سایر میزها باشد سعی کنید میزهایی را انتخاب کنید که دارای دو طبقه یا حداقل دارای کشو باشند که بتواند در منزل کوچک شما چند هدف را با هم دنبال کند و نیاز نباشد برای هر وسیله ای روی میز شلوغ شود و از فضای زیر میز به طور کامل استفاده شده باشد زیرا در هر صورت میز محیط دور خود را اشغال کرده است.

 

 

میز جلو مبلی

 

در نظر داشته باشید که اگر در خانه های کوچک می خواهید میز جلومبلی خریداری کنید و دوست ندارید از مدل های زاویه دار مثل مربع یا مستطیل استفاده کنید به سمت میزهای گرد هم نروید و سعی کنید از میزهای بیضوی شکل استفاده کنید که این کشیدگی برای خانه های کوچک مناسب تر است.

 

جلومبلی

 

رنگ میزهای جلو مبلی و میز های عسلی

وقتی که تصمیم به خرید میز جلو مبلی و میز عسلی گرفتید سعی کنید رنگی برای آنها انتخاب کنید که با بدنه مبل های شما هماهنگ باشد و هارمونی در محیط برقرار شود و این تناسب باعث می‌شود که دکوراسیون منزل شما جلوه بیشتری داشته باشد و منظم تر به نظر برسد.

 

 

میز جلو مبلی

 

ابعاد و اندازه میزهای جلو مبلی و میز های عسلی

مناسب ترین ارتفاعی که برای میزهای عسلی و میزهای جلو مبلی باید مد نظر گرفته شود این است که بهتر است 5 سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبل باشد تا افراد هنگامی که می خواهند از این میزها استفاده کنند به زحمت نیافتند.

 

میز جلو مبلی

 

بیشتر میزهای جلو مبلی در حالت عادی ارتفاعی بین 40 تا 45 سانتیمتر دارند ولی اگر شما از مبلمانی استفاده می کنید که از حالت استاندارد ارتفاع بیشتری دارد سعی کنید میز جلو مبلی را متناسب با ابعادی که گفتیم تهیه و خریداری کنید.

 

 

میز جلو مبلی

 

میزهای پذیرایی چرخدار و کاربردی،میزبار،میزنهار خوری

خیلی از افراد تصور می کنند که میزهای پذیرایی چرخدار فقط مختص رستوران ها و هتل ها هستند و نمی توان از آنها برای محیط هایی مثل خانه استفاده کرد اما باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستند.

 

 

میز چرخدار

 

با توجه به مدل های متنوعی که از میزهای پذیرایی چرخدار طراحی و ساخته شده است و در بازار عرضه می‌شود می‌توانیم بگوییم که این میزها برای پذیرایی در منزل بسیار مفید هستند و حتی برای سلامت بانوان هم بسیار تاثیر گذار و مفید هستند زیرا باعث می شود ظرف های پذیرایی سنگین دیگر توسط دست حمل نشوند و با استفاده از میزهای چرخ دار به راحتی کار انجام شود.

 

 

میز چرخدار

 

برای اینکه بتوانید میز پذیرایی مناسب خود را خریداری کنید لازم است یکسری اطلاعاتی در مورد آنها داشته باشید و بعد از اینکه با آنها آشنایی کامل پیدا کردید متوجه خواهید شد که می‌توانند چقدر برای دکوراسیون منزل شما مفید و کارآمد باشند.

 

 

میز چرخدار

 

میزهای پذیرایی چرخدار یا میز بار چرخدار نقش بسیار مهمی را در زیبایی دکوراسیون منزل شما ایفا می کنند. بعضی از مدل های این میزها آنقدر زیبا هستند که وقتی که از آنها استفاده نمی کنید و در گوشه ای از پذیرایی قرار دارند هم باعث زیباتر شدن منزل شما می شوند و مانند یک دکوری به حساب می آیند.

 

میز چرخدار

 

در اینجا سعی داریم تا شما را با مدل های مختلف این میز های بار یا میزهای پذیرایی چرخدار آشنا کنیم تا با مشاهده انواع مختلف هم آشنایی بیشتری پیدا کنید و هم بتوانید مورد دلخواه خود را از بین انبوه مدل ها انتخاب کنید و خریداری نمایید.

 

 

میز چرخدار

 

میز پذیرایی چرخدار به عنوان میز اصلی

در بعضی از انواع مدل های میزهای پذیرایی چرخدار طراحی به صورتی بوده است که شما می‌توانید از این میز به عنوان میز عسلی یا پذیرایی هم استفاده کنید و در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید.

 

میز چرخدار

 

بعضی از مدل های میزهای چرخ دار به این صورت است که دو پایه چرخ دارد و دو پای ثابت است و وقتی که نیاز دارید که آن را جابجا کنید و در قسمت های مختلف خانه برای پذیرایی قرار دهید می توانید از آن چرخ های مدور برای حرکت دادن استفاده کنید و هر موقع که خواستید آنها را به صورت ثابت جلوی میز بگذارید به حالت ثابت برگردانید تا مهمان ها بتوانند از آن استفاده کنند. شما حتی می توانید برای زیباتر شدن روی این میز ها از گلدان ها و خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف هم جهت تزئین استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

انواع میز بار چرخدار میز ناهار خوری

در بیشتر مهمانی های بزرگ یک میز برای گذاشتن غذا و دور هم نشستن مهمان ها به عنوان میز اصلی قرار می گیرد ولی از همین میز می توانید به عنوان یک میز دوم استفاده کنید و اگر همه وسایلی که شما برای مهمانی ترتیب داده اید روی این میز جا نشود می توانید از میزهای چرخ دار برای قرار دادن وسیله های بیشتر استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

اگر مایل باشید که قوانین چیدمان این میزهای چرخ دار که معمولا چند طبقه هستند را بدانید باید به شما بگوییم که معمولاً در طبقه اول این میز ها غذا و خوراکی ها را قرار می دهند و برای اینکه فضای خالی این طبقه پر شود با یکسری شمعدان و گل این کار را انجام می دهند. ظرف های اصلی که در طبقه زیرین قرار می‌گیرد و بقیه چیزهایی که برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد در طبقه آخر گذاشته می شود. در نظر داشته باشید که به علت متحرک بودن میز امکان دارد که این نوشیدنی های خوراکی ها سرریز شود پس بهتر است طبق همین مواردی که گفته شد چیدمان را انجام دهید.

 

 

میز چرخدار

 

میز پذیرایی چرخدار به عنوان میز کنار مبلی

بیشتر افراد در کنار مبلمان و تخت خواب های خود برای اینکه وسایل مورد نیازشان را قرار دهند از میزهای کنار مبلی و کنار تختی استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که به جای این میز های ثابت می توانید از این میزهای پذیرایی چرخدار هم در این قسمت ها استفاده کنید و یکی از مزایایی که این میزها نسبت به سایر موردهای دیگر دارد این است که شما می توانید به راحتی آن ها را جابجا کنید. با این کار باعث می‌شوید که فضای جالب تر و تزیین متفاوت‌تری در محیط حاکم شود و از آنها به عنوان دکوری استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

در نظر داشته باشید که حتی در مورد این میزهای چرخ دار هم همیشه باید سبک اصلی دکوراسیون مد نظر قرار بگیرد به طور مثال اگر میزی که انتخاب می کنید سطح آینه ای و براق دارد سعی کنید از ظرف هایی که شیشه ای و لوکس هستند و یا ظرف های فلزی براق بر روی آنها استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

عصرانه دلنشین با میز بار چرخدار

قرار نیست همیشه از این میزها در مهمانی های بزرگ و مجلل استفاده شود شما گاهی می توانید در بین افراد خانواده خودتان در زندگی روزمره از این میزها استفاده کنید و به طور مثال یک عصرانه جذاب و دلپذیر را با استفاده از این میز چرخدار تدارک ببینید و روی آنها را با فنجان های چای و آبمیوه و کیک و موارد دیگر پر کنید و سعی کنید از رنگ های شاد و مفرح برای وسایل مختلف استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

تزیین ورودی با میز پذیرایی چرخدار

شما می توانید در ورودی منزل خودتان به جای استفاده از جاکفشی و جالباسی یا کمدهایی که جهت آویزان کردن لباس قرار می دهید و معمولا خیلی روتین و تکراری هستند، برای خوشامد گویی از این میزهای پذیرایی چرخدار استفاده کنید و آنها را با قرار دادن گلدان های کوچک مختلف و دکوری های شیک و کتاب‌ها تزیین کنید که باعث می‌شوید ورودی منزل شما که اولین جایی است که افراد چشمشان به آن میخورد جذاب و منحصر به فرد باشد.

 

 

میز چرخدار

زیبا ترین میزهای شیشه ای که کمتر دیده اید،کانتر،ویترین

میزهای شیشه ای همیشه جزو آن دسته از وسایلی بودند که شاید توجه بسیار زیادی به آنها نمی شده زیرا این میز ها با این که ویژگی های ظاهری جذابی دارند و بسیار زیبا هستند به علت ذات شفافی که دارند باعث می‌شوند سایر وسایلی که در اطراف آنها قرار دارد بیشتر به چشم بیاید و شاید همیشه به میزهای شیشه ای کم لطفی شده است.

 

 

میز شیشه ای

 

شما هیچ وقت نمی توانید در خانه خود از داشتن میزهای شیشه ای چشم‌پوشی کنید زیرا اگر طرفدار این هستید که دکوراسیون منزل شما خیلی درخشان باشد و توجه همگان را به خود جلب کند مجبور میشوید حتی از یکی از این میز ها در دکوراسیون اصلی استفاده کنید.

 

 

میز شیشه ای

 

در این مقاله سعی داریم که شما را با خصوصیت های مختلف میزهای شیشه ای آشنا کنیم و خصوصیات آنها را بررسی کنیم تا ببینیم حضور این میزها در داخل منزل شما و دکوراسیون شما باعث چه چیزهایی میشود؟

 

میز شیشه ای از نوع کانتر آشپزخانه

یکی از وسایلی که در دکوراسیون داخلی خانه ها ممکن است خیلی جالب به نظر برسد کانتر آشپزخانه ها هستند که شما با جابجا کردن صفحه کانتر که اصولا از جنس ام دی اف است و جایگزینی آن با یک شیشه ضخیم می توانید ظاهر بهتری را برای این کانترها رقم بزنید با انجام این کار باعث می‌شوید که فضای آشپزخانه شما روشن تر و نورانی تر دیده شود.

 

 

میز شیشه ای

 

وجود میزهای شیشه ای در منزل شما با اینکه فضایی را اشغال می‌کنند اما از لحاظ بصری هیچگاه باعث آشفته به نظر رسیدن منزل شما و شلوغ بودن آن نمی شوند و همیشه باعث ساده‌تر و خلوت تر به نظر رسیدن منزل شما می شوند.

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای برای پذیرایی

میزهای شیشه ای که جهت پذیرایی ساخته و طراحی شده اند معمولاً اندازه های بزرگی دارند که اگر همین میز ها از جنس چوب بودند به علت ابعاد زیادی که اشغال می‌کنند باعث می شدند در داخل دکوراسیون شما چندان جالب به چشم نیاید.

 

 

میز شیشه ای

 

اگر در این گونه میز ها صفحه اصلی چوبی بود هیچگاه شما متوجه پایه های زیبایی که کلی زحمت کشیده شده است تا طراحی شوند نمی شدید. شیشه‌ها همانطور که گفتیم باعث می‌شوند که اجزای دیگر خود را نمایان کنند. میزهای شیشه ای از جمله میز های هستند که در هر دکوراسیون با هر سبکی می توانند وجودداشته باشند و باعث جذابیت منزل شما شود و شما به عنوان یک میزبان حرفه ای به چشم سایر افراد خواهید آمد.

 

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای ناهار خوری

در طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از خانه ها از میزهای شیشه ای استفاده می شود که در بعضی از موارد حتی میزهای غذاخوری هم از میزهای شیشه ای هستند. به علت خاصیت های ویژه ای که میزهای شیشه ای دارند هر چقدر هم که ظاهر آنها نا متعارف باشد لطمه ای به محیط وارد نمی شود و در ظاهر ناهماهنگی به وجود نمی‌آید.

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای جلو مبلی

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به میزهای شیشه ای علاقه بسیار زیادی دارید و دلتان می خواهد که در کنار مبلمان شما حتی میزهای جلو مبلی شما از جنس همین میزهای شیشه ای باشد می توانید مدل هایی را که به این منظور ساخته و طراحی شده اند را انتخاب و خریداری کنید.

 

میز شیشه ای

 

میزهای شیشه ای جلو مبلی به علت زیبایی و جذابیتی که به محیط می بخشند می‌توانند به عنوان یک مکمل برای دکوراسیون و مبلمان شما هم قرار بگیرند. همانطور که گفتیم میزهای شیشه ای دارای سبک تلفیقی هستند یعنی شما هم می‌توانید آنها را در دکوراسیون های سنتی مورد استفاده قرار دهید و هم در دکوراسیون هایی با سبک مدرن جای دارند.

 

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای ویترینی

شیشه ها در بین سایر مواد و مصالح همیشه جزو بهترین ها و محبوب ترین ها بودند که از آنها استفاده های زیادی می شود. ممکن است تصور کنید که جایگاه این میز های شیشه ای فقط می‌تواند درون آشپزخانه یا اتاق نشیمن شما باشد اما به علت درخواست هایی که کاربران دارند انواع مختلف این میز ها که مناسب مغازه ها و ویترین ها و محیط های اداری باشند هم طراحی و تولید شده اند و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای برای جزیره آشپزخانه

وسایلی هستند که می توانند در بیشتر قسمت های خانه کاربرد داشته باشند و اگر اینگونه میزها را در داخل آشپزخانه ها به عنوان میز شیشه ای جزیره آشپزخانه انتخاب کنید باعث می‌شوید که ظاهر آشپزخانه زیبایی دوچندان پیدا کند و هر موقع که لازم به تمیز کردن آشپزخانه باشد این میزها به راحتی تمیز می شوند و شما برای پاک کردن آنها دردسر نخواهید داشت.

 

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای برای بار کنار استخر

در بیشتر استخرها یک قسمتی وجود دارد که نوشیدنی ها و خوراکی های مختلف در آن سرو می‌شود و معمولاً میزی که در این قسمت قرار دارد از نوع میزهای شیشه ای می باشد که باعث می شود برای محیط استخر مناسب تر باشد و ظاهر آن را جذاب تر جلوه دهد و به علت مجاورت دائم با آب، میزهای شیشه ای بهترین گزینه در این مکان ها هستند.

 

میز شیشه ای

 

انواع میز جلو مبلی و عسلی سنتی در دکوراسیون خانه ایرانی

با پیشرفت زندگی و تغییر روند زندگی ها و حرکت به سمت تجمل گرایی زندگی های مدرن و پیشرفته که در امروز وجود دارند باعث شدند که افرادی مانند افراد یک خانه فقط به حضور یک مبلمان جهت نشیمن نیاز نداشته باشند و در کنار آن سعی کنند وسایل مکمل جذاب‌تری تهیه کنند که دکوراسیون منزل آنها را منحصر به فرد کند که برای خرید این وسیله ها رنگ و طرح و مدل آنها اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

 

 

جلومبلی

 

مردم امروزه به دنبال این هستند که وسایلی که خاص و منحصر به فرد می باشد را انتخاب کنند و همین نیاز مردم باعث شده است که طراحان و سازندگان مبلمان مختلف درصدد طراحی متنوع در این زمینه بر آیند.

 

میزعسلی

 

افرادی که علاقه مند به طرح های سنتی و قدیمی هستند و در عین حال در زندگی روزمره و مدرن زندگی می‌کنند خواهان این هستند که طرح های سنتی و قدیمی وارد طراحی‌های جدید شود و نمونه های جذابی را تولید کنند از این رو سعی کردند این مدل های مختلف این محصولات را در این مقاله برای شما جمع آوری کنیم تا با مشاهده آنها بتوانید تصمیم‌گیری بهتری در این زمینه داشته باشید.

 

 

جلومبلی

 

میز جلو مبلی

بیشترین میزهای جلو مبلی از جنس های فلز و شیشه و چرم و پلاستیک و غیره ساخته می شود اما اصیل ترین و قدیمی ترین نوع میز ها از جنس چوب هستند و از چوب ها برای ساختن مبلمان و میز های جلو مبلی استفاده می شود.

 

جلومبلی

 

اگر میز جلو مبلی از جنس چوب باشد با دکوراسیون قدیمی و سنتی کاملا مطابقت دارد و مناسب این نوع از دکوراسیون ها هستند که معمولاً باعث می شود یک فضای پر انرژی و صمیمی در خانه حکم فرما شود.

 

 

جلومبلی

 

این میزهای جلومبلی معمولاً قوی و جذاب طراحی می‌شوند که برای بیشتر افراد بسیار چشمگیر خواهد بود و جای اینکه افراد مبلمان خریداری کنند و بعد به سراغ میز جلو مبلی بروند مجبور می‌شوند این میزها را خریداری کنند و بعد مبلمان پیدا کنند که با این میزها همخوانی داشته باشد.

 

 

انواع مختلف میزهای جلو مبلی که از جنس چوب هستند و دوام بالایی دارند در طرح های مستطیل و گرد و مربع ساخته می‌شود که شما با توجه به نیاز و هدفی که دارید می توانید مورد مناسب خود را خریداری کنید.

 

لومبلی

 

در هر گونه از این طراحی ها یکسری نقاط قوت و ضعف وجود دارد. به طور مثال میزهای گرد و بدون زاویه که به عنوان میزهای جلو مبلی استفاده می شوند برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند خیلی مناسب است زیرا باعث می شود آسیب هایی که میز های زاویه دار بتوانند به کودکان وارد کنند از بین برود اما به دلیل همین زاویه نداشتن باعث می‌شود که فضای بیشتری از محیط اشغال شود و مناسب خانه های خیلی کوچک نباشد.

 

 

جلومبلی

 

میز عسلی در دکوراسیون سنتی

دکوراسیون های سنتی یکسری وسایل مشخص و ثابتی دارند که از جمله آنها می‌توان به پشتی‌ها فرش های سنتی و دستباف میزهای کوچک، کرسی و موارد اینچنینی اشاره کرد. حتی در قدیم هم از میزهای جلو مبلی کوچکی استفاده می کردند تا یک سری وسایل دکوری روی آن قرار دهند. نبود این میزهای عسلی سنتی باعث می‌شد که دکوراسیون خانه ها زیبایی بیشتری پیدا کنند و به علت همین زیباسازی محیط نمی‌توان از وجود آنها چشم‌پوشی کرد.

 

جلومبلی

 

در مدل های سنتی میزهای عسلی که در بازار مشاهده می کنید بیشتر سعی شده است که از طرح های مربعی کوچک برای آن ها استفاده شود که روی آنها با طرح های سنتی و یا اقلیمی پوشانیده شده است.

 

 

جلومبلی

 

در بعضی از آنها نقاشی های سنتی وجود دارد و بعضی دیگر با کاشی ها تزئین شده اند که شما میتوانید از بین تنوع محصولات اینچنینی طرح و رنگی که دلخواه خودتان است را انتخاب و خریداری کنید و باعث شوید که روحیه سنتی و اصیل به منزل شما بخشیده شود.

 

جلومبلی

 

میز عسلی سنتی در دکوراسیون مدرن

میزهای عسلی که برای دکوراسیون های مختلف از جمله دکوراسیون مدرن استفاده می شود باعث چشمگیر بودن و جذابیت خاصی در آنها می‌شود و بیشتر خانه ها از این میزها در کنار مبلمان خود استفاده می کنند.

 

 

تنوعی که در این میزها وجود دارد هم به علت طرح های آنها هست و هم مواد و مصالحی که برای ساختن آنها به کار رفته است و بعد از آن هندسه و ابعاد و رنگ های این میزها هستند که باعث تنوع در آنها شدند.

 

جلومبلی