دکور

دکور

دکور

دکور

روش های تمیز کردن تشک تخت،تمیز کردن تشک ها با جوش شیرین

برای تمیز کردن تشک تخت ها نمی توان از هر راهی و هر ماده ای استفاده کرد و به خاطر مواد و بافتی که تشک ها دارند لازم است از روش های خاصی برای تمیز کردن آنها استفاده کنیم زیرا با استفاده از روش های خاص می توان بدون آسیب رساندن به تشک آن را پاکیزه کرد.

 

 

تشک

 

تمیز کردن تشک ها با جوش شیرین

یکی از راه های کاربردی برای تمیز کردن تشک تخت و سالم نگه داشتن آن استفاده از جوش شیرین است که با یک روش خانگی می توانید خودتان مواد لازم را تهیه کنید و تشک را تمیز کنید. بیشتر افراد به هنگام خواب بدنشان عرق می کند و به دنبال آن چرب می شود و این بیانگر این است که تشک هم باید مرتب تمیز شود تا در طولانی مدت باعث ایجاد بیماری های پوستی نشود.

 

 

تشک

 

به همین منظور تصمیم داریم تا شما را با یکی از روش های غیر سمی و مفید برای تمیز کردن تشک ها در منزل آشنا کنیم. برای اینکه در داخل منزل بتوانید تشک تخت را با جوش شیرین تمیز کنید نیاز به مقداری جوش شیرین و دستگاه جاروبرقی دارید. 

 

تشک

 

ابتدا همه ملافه ها را از روی تشک خود بردارید و قسمت هایی که لکه شده است را با جوش شیرین بپوشانید و منتظر شوید که پودر روی تشک باقی بماند. بعد از آن باقی مانده بود را به وسیله جارو برقی از روی تشک و ملافه ها بردارید.

 

تشک

 

سعی کنید برای این که دائماً تشک تخت شما تمیز باشد و سلامت شما حفظ شود این کار را هر شش ماه یک بار انجام دهید تا همیشه خیالتان از بابت سلامت تشک و تخت خود راحت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.