دکور

دکور

دکور

دکور

مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون محیط اداری،دفترکار

طراحی دکوراسیون اداری با طراحی دکوراسیون منازل تفاوت های بسیاری دارد و افرادی که سعی دارند دکوراسیون اداری خاصی را با میز اداری و سایر وسایل دیگر طراحی و اجرا کنند باید یک سری از نکات را در این باره بدانند. در صورتی که این نکات را بدانید می توانید بهترین دفتر کار را برای خود تهیه کنید.

 

 

دکوراسیون اداری

 

طراحی دکوراسیون دفتر کار

برای طراحی زیبا و مناسب به جهت دکوراسیون دفتر کار می توانید مواردی که به شما آموزش میدهیم را پیاده کنید تا بتوانید اعتماد و جذب مشتری بیشتری داشته باشید. برای در طراحی دکوراسیون های اداری و شرکت ها سعی می شود که به مشخصات فرهنگی افرادی که به آن محل مراجعه می‌کنند توجه شود و همچنین به خدماتی که قرار است در آن اداره یا شرکت ارائه شود توجه می شود.

 

دکوراسیون اداری

 

جایی که شما در آن کار می کنید مانند منزل شما به حساب می آید و محل کار شما جایی است که سعی می‌کنید در آن هم هزینه‌های زندگی را در بیاورید و فرصت های شغلی ایجاد کنید و روند رسیدن به آرزوهای خود را سرعت ببخشید و ظاهری که شرکت و اداره شما خواهد داشت می‌تواند ارائه دهنده شما و کارهایتان باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

پس با این اوصاف متوجه خواهید شد که شرکت هایی که دنبال سود بیشتر و بازده بیشتر هستند سعی می کنند شرکت را به گونه ای طراحی کنند که ظاهر شرکت ترکیبی از راحتی منازل و در عین حال سبک حرفه ای کسب و کار را در خود داشته باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

تاثیر در نگاه اول

ممکن است به علت این که شما ساعت های زیادی را در دفتر محل کار خود می‌گذرانید توجه نکنید که شخصی که برای بار اول وارد محیط می شود آنجا را چگونه میبینند پس سعی کنید هنگام طراحی خودتان را جای فردی بگذارید که اولین بار است به دفتر کار شما می آید و ببینید از ظاهر اداره و دفتر کار شما چه برداشتی می شود.

 

دکوراسیون اداری

 

شاید متوجه نباشید اما باید بدانید که ظاهر دفتر کار شما هم می تواند در پذیرش مراجعه کنندگان و درخواست‌های آنها تاثیرگذار باشد و یکی دیگر از پیشنهاداتی که برای ظاهر دفتر کار شما داریم این است که با هزینه های کم گلها و گیاهان آپارتمانی تهیه کنید تا فضای مطبوع تری ایجاد کند.

 

دکوراسیون اداری

 

سعی کنید از رنگ هایی برای دیوارها استفاده کنید که تاثیر مثبتی روی بازدیدکنندگان شرکت یا اداره شما داشته باشد. به طور مثال رنگ های خنثی برای شغل هایی که با امور مالی و حقوقی مرتبط هستند می تواند گزینه خیلی خوبی باشد. شغل های مثل عکاسی و طراحی گرافیک خلاقیت بیشتری می‌طلبد می‌توانند در محیط خود رنگ های گرم و پر انرژی استفاده کنند.

 

دکوراسیون اداری

 

اگر شرکت یا اداره شما دارای برند خاصی است و در این مارک رنگ خاصی به کار رفته است سعی کنید تم شرکت یا اداره شما با این رنگ همخوانی داشته باشد. در خرید وسایل و مبلمان شرکت هوشیار باشید. وقتی سعی دارید که طراحی دکوراسیون دفتر کار شما ویژه و منحصر به فرد باشد لازم است به بعضی از نکات خیلی ریز توجه کنید و انجام این امور نیازمند پرداخت هزینه میباشد. البته در نظر داشته باشید که هزینه هایی که برای محل کار خود می کنید با درآمد خالص شما همخوانی داشته باشد و شما از بهره‌برداری عقب نمانید. 

 

 

دکوراسیون اداری

 

خودتان را از شر کاغذ ها رها کنید

در بیشتر کارها بعد از مدت زمان زیادی مقدار اسناد و مدارکی که به صورت کاغذ و چاپ پی جمع می‌شوند بسیار زیاد می‌شود و نگهداری از این اسناد دغدغه بزرگی برای افراد شرکت می‌شود. شما می توانید با استفاده از فایل ها و کمد های اداری این بی نظمی ها را سر و سامان دهید و به آنها ظاهری مرتب بدهیم و کاری کنید که دسترسی به آنها آسان باشد.

 

 

دکوراسیون اداری

 

هر چیز در جای مناسب خود

سعی کنید چیدمان دکوراسیون محل اداره و دفتر کار شما به گونه ای باشد که هر فرد با توجه به مسئولیتی که بر گردن او است در جای مشخص و مناسبی قرار بگیرد. به طور مثال جایگاه رئیس و مدیر باید در قسمت ای باشد که بر کارکنان تسلط لازم را داشته باشد و کسانی که کار بایگانی را انجام میدهند نزدیک به کمد و بوفه ها باشند.

 

 

دکوراسیون اداری

 

تاثیر نور را فراموش نکنید

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در بیشتر مکان ها می تواند تاثیر زیادی بر روی افراد بگذارد تنظیم نور است که تاثیر بسیار زیادی میگذارد. سعی کنید وقتی در محیطی مشغول کار هستید مطمئن شوید که آن محیط از نور کافی برخوردار است. اگر پنجره های اداره به صورتی است که می تواند نور خورشید را بگیرد از پرده های کرکره ای استفاده کنید که در هنگام نیاز به نور خورشید بتوانید از آن استفاده کنید. برای اینکه چشمهای افرادی که مشغول کار هستند دیرتر خسته شود بهتر است جای استفاده از نورهای مستقیم از نورهای ملایم‌تر و غیرمستقیم استفاده کنید.

 

 

دکوراسیون اداری

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.