دکور

دکور

دکور

دکور

جدیدترین مدل های جاکفشی مناسب فضای داخل خانه،شلف،نردبان

کفش ها یکی از وسایلی هستند که تقریبا همه مردم دنیا به آنها علاقه مند هستند و خیلی‌ها حتی عادت دارند هر وقت موقعیت مناسبی پیش آمد بابت هر ست لباس خود کفش مناسب آن را خریداری کنند.

 

 

جاکفشی

 

به همین علت در بیشتر خانه ها تعداد کفش ها بسیار زیاد است و سازماندهی آنها نیاز به ابزاری به نام جاکفشی دارد که هنگامی که کفش های مورد علاقه شما قرار است در محفظه نگهداری شود خیالتان از بابت سلامت آنها مطمئن باشد.

 

جاکفشی

 

بعضی از خانه ها فضای کوچکی دارند و در عین حال به علت تعداد بالای کفش نیاز به یک جاکفشی بزرگ دارند. افرادی که در این خانه ها ساکن هستند اغلب برای جا دادن کفش های خود با مشکل مواجه می شوند. در این هنگام پیشنهاد ما برای این گونه افراد استفاده از جا کفشی های کم جا هستند که پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.

 

 

جاکفشی

 

نمی‌شود به افراد گفت که از خرید کفش خودداری کنید پس به علت اینکه نمی توان جلوی خرید کفش را گرفت باید تدبیری برای جایگاه آن اندیشید. مدل های مختلفی از جاکفشی طراحی و تولید شده اند که این مشکل کمبود جا را که در خانه های کوچک برای نگهداری کفش ها برقرار است رفتگر است.

 

 

جاکفشی

 

در این مقاله سعی داریم که شما را با جاکفشی هایی که در عین اشغال کردن فضای کم جای زیادی برای نگهداری کفش دارند آشنا کنیم. با تغییر فصل کفش ها هم تغییر می کنند و شما نیاز پیدا می کنید که کفش ها را تعویض کنید و در عین حال بعضی ها علاقه دارند که روز به روز کفش های جدیدتر خرید کنند.

 

جاکفشی

 

خریداری کفش یک طرف و نگهداری از کفش ها مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود و در طرف دیگر قضیه قرار دارد. پس اگر در آپارتمان کوچک یا منازل کوچک ساکن هستید پیشنهاد میکنیم به مدل های این مقاله توجه کنید.

 

جاکفشی

 

وقتی که به فروشگاه ها یا مغازه های کفش فروشی مراجعه می کنید متوجه می شوید که کفش ها چند دسته هستند. بعضی از آنها مدل های ساده و بدون طرح و بعضی ها کفش های مجلل یا عجیب و غریب هستند که بسیار متنوع می باشند. گاهی آنقدر این تنوع ها چشمگیر هستند که شما را گیج می کنند که دقیقا چه چیزی را دلتان می‌خواهد خریداری کنید.

 

جاکفشی

 

بیشتر افراد سعی می کنند جاکفشی را در راهروی منزل خود قرار بدهند که بعضی وقت ها در خانه های آپارتمانی جلوی درب منزل هم جاکفشی را قرار می دهند. ولی به علت باریک بودن راهرو های آپارتمان ها خرید جاکفشی مناسب راهرو کار چندان راحتی نیست. 

 

 

جاکفشی

 

شکل جاکفشی ها بستگی به سبک طرح و فضایی دارد که قرار است در آن نگهداری شود. یکی از مدل هایی که امروز خیلی طرفدار پیدا کرده است جاکفشی های هست که در کنار خود فضای نیمکت مانندی دارد که هنگام پوشیدن کفش بتوان روی آن نشست.

 

جاکفشی

 

ممکن است حتی یک نردبان کوچک هم بتواند نقش جاکفشی کم جا را برای شما بازی کند. اگر تعداد کفش هایی که شما دارید کم است پیشنهاد میکنیم برای محیط های کوچک از این نردبان ها استفاده کنید که ظاهر مدرنی به فضای منزل شما می دهند.

 

جاکفشی

 

 

جاکفشی

 

بعضی از آنها آنقدر زیبا هستند که می توانند به عنوان دکوری در منزل شما قرار داده شوند و بعضی ها آنقدر مناسب طراحی شده اند که می توانند در راهروی آپارتمان شما قرار بگیرند. اگر راهروی آپارتمان یا منزل شما خیلی باریک باشد تنها پیشنهادی که می توانیم به شما کمک کنیم خرید شلف ها هستند.

 

 

جاکفشی

 

اگر دست شما برای قرار دادن کمد در داخل دیوار در راهرو باز باشد این پیشنهاد هم می تواند گزینه مناسبی برای قرار دادن کفش های شما باشد. شما می توانید در کنار شلف های شناور از قفسه هایی که روی دیوار نصب می شود هم برای کفش ها استفاده کنید که هم قیمت ارزان تری دارند و هم بسیار مفید هستند.

 

جاکفشی

 

قسمت زیر پله در خانه ها می تواند جای بسیار مناسبی برای پیاده کردن ایده های بکر باشد که با کمی خلاقیت میتوانید از این فضاها حداکثر استفاده را ببرید. با توجه به نیاز و خلاقیت شما زیر پله می تواند جای خواب جای کفش و حتی جای دکوری باشد.

 

 

جاکفشی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.