دکور

دکور

دکور

دکور

مدل های متنوع کتابخانه های مدرن و خلاقانه،مدل درختی،باکس

در بسیاری از منازل کتابخانه ها علاوه بر کاربرد اصلی آنها که قرار دادن کتاب در نوع خود می باشد جنبه دکوری و زیبایی برای خانه دارند. بسیاری از افراد حتی برای اینکه یک دکوراسیون فرهنگی و مدرن داشته باشند سعی می‌کنند کتابخانه‌ی متناسب با سبک دکوراسیون خود را در خانه  قرار دهند و رنگ کتابها با تم منزل همخوانی داشته باشد.

 

 

کتابخانه

 

 

 

به علت افزایش تقاضا برای کتابخانه‌ها، این محصول با انواع طرح های متنوع بسیار زیاد شده است. در این مقاله سعی کرده ایم که انواع مختلف کتابخانه هایی که برای اتصال به دیوار یا قرار دادن در زمین در اتاق پذیرایی یا اتاق مطالعه می توانید استفاده کنید را بیاوریم.

 

کتابخانه

 

 

اگر دقت کنید بیشتر آنها در عین زیبایی سادگی خاصی دارند و در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند که نیاز مشتری با توجه به سلیقه و محدودیت ها برطرف می شود. کتابخانه هایی که از جنس فلز هستند با توجه به اینکه دکوراسیون داخلی خانه به چه صورت است و قرار است کتابخانه در سالن پذیرایی یا اتاق کار قرار داده شود می تواند متفاوت باشد.

 

 

کتابخانه

 

 

در دنیای مدرن با توجه به تنوع سلایق انواع مختلف طراحی های مدرن و خلاقانه برای کتابخانه ها صورت گرفته است.

 

 

کتابخانه

 

مدل کتابخانه و قفسه های درختی مدرن

یکی از مدل هایی که اخیراً در طراحی کتابخانه‌ها باب شده است طرح های درختی می باشد که با چوب هایی از جنس های مختلف و رنگ های متنوع این کتابخانه ها طراحی و ساخته شده اند که مورد استقبال زیادی قرار گرفتند.

 

کتابخانه

 

 

در بعضی از موارد حتی دیده می‌شود که افراد با استفاده از وسایلی که دیگر کارآیی سابق خود را ندارند و جز به وسایل بی اهمیت و دور ریختنی محسوب می‌شوند توانستند یک کتابخانه جذاب و زیبا درست کنند.

 

 

کتابخانه

 

یکی دیگر از روش هایی که میتوان برای تهیه کتابخانه‌ها استفاده کرد نصب طبقه های چوبی و فلزی برای قرار دادن کتاب ها و مجلات هست که می توانید در کنار مبل ها و کاناپه ها استفاده کنید.

 

 

 

مدل کتابخانه های مدرن با باکس های چوبی

خیلی از وسایل مورد نیازی که در خانه های مدرن امروزی کاربرد دارد از باکس های چوبی تهیه شده اند. یعنی می توان گفت که متریال اصلی ساختن این وسایل ضروری خانگی امروزی از باکس های چوبی تهیه شده است.

 

کتابخانه

 

 

اگر دقت کنید متوجه میشوید که در دکوراسیون داخلی بیشتر منازل از تکه های چوبی زیبا در قسمت های مختلف استفاده می شود که هم جنبه زیبایی دارد و هم کاربردی است.

 

 

کتابخانه

 

اگر این باکس های چوبی به طور منظم چیده شوند و یا حتی در بعضی مواقع حتی مدل‌های نامنظم چیده شده آن هم می توانند زیبا باشند و یک کتابخانه زیبای زمینی و یا دیواری مدرن کوچک و بزرگ را برای شما بسازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.