دکور

دکور

دکور

دکور

جاکفشی های کوچک برای ورودی خانه های کوچک،کنسول،کشویی

مهمترین فاکتوری که باید در همه محیط ها از جمله منازل، محیط های اداری و سایر قسمت ها باید به آن توجه شود نظم و ترتیب است . راهرو و ورودی هر خانه‌ ای اولین جایی است که مهمان ها پا به آنجا می گذارد و از آن می‌توانند تا حدودی به سلیقه و سبک زندگی افراد آن خانه پی ببرند.

 

 

 

جاکفشی

 

 

شاید مهم ترین بخش یک خانه پذیرایی آن است و سایر قسمت ها اهمیت چندانی ندارند اما باید بدانید از همان بدو ورود باید طوری به محیط و نظم و ترتیب و بها بدهید که مهمان ها را جذب کنید. جاکفشی ها یکی از ابزاری هستند که تا حدود زیادی به مرتب شدن راه‌ روهای منازل کمک می کنند.

 

جاکفشی

 

 

اگر جاکفشی ها ظاهر زیبایی هم داشته باشند علاوه بر نظم دهی به کفش ها می تواند حکم دکوری در راهروی خانه شما را داشته باشند. خیلی ها فکر میکنند به خاطر کوچک بودن بیش از حد محیط جلوی منزل یا راه رو نمی‌توانند از وجود جاکفشی بهره ببرند.

 

جاکفشی

 

 

اما در این مطلب تصمیم داریم تا به شما بگوییم حتی برای این محیط های کوچک هم می توانید جاکفشی های متناسب تهیه کنید.

 

 

 

کنسول های تزیینی جاکفشی های کاربردی

آینه و کنسول ها یکی از اجزایی هستند که به زیبایی بسیار کمک می‌کنند و شما می‌توانید با خرید یک میز کنسول زیبا هم ظاهر منزل را زیباتر کنید و هم داخل آن را به صورت طبقه بندی شده طوری ترتیب دهید که بتوانید به عنوان جاکفشی از آن استفاده کنید. میز کنسول ها با توجه به فضای ورودی خانه شما می‌تواند ابعاد مختلفی داشته باشند. 

 

جاکفشی

 

 

حتی اگر مدل متناسب با ابعاد و سبک منزل شما پیدا نشد نگران نباشید زیرا می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و بخواهید تا برایتان بسازند. شما همچنین می توانید برای زیباتر شدن ظاهر میز کنسول روی آن از لوازم دکوری و جذاب استفاده کند.

 

 

 

 

جاکفشی

 

جاکفشی های کوچک و مقرون به صرفه

 شاید فکر کنید کار دشواری باشد که جا کفشی های منزل خود را خودتان بسازید و تهیه کنید اما باید بدانید که این کار کاملا عملی است و حتی بسیار مقرون به صرفه می باشد. درست کردن این جا کفشی ها اصلا سخت نیست و فقط نیاز به چند تخته چوب دارد که در ابعاد و اندازه های که شما می‌خواهید بریده شده باشند و در کنار آن چکش و میخ و چسب چوب وجود داشته باشد تا بتوانید آن را سر هم کنید و به صورت محکم بسازید.

 

جاکفشی

 

 

جاکفشی های پنهان در دل دیگر مبل ها

بعضی از افراد به صورت کاملا هوشمندانه در ورودی خانه خود صندلی عثمانی قرار می دهند که این صندلی ها ظاهر بسیار خاص و جذابی به محیط می بخشند و در عین حال شما میتوانید داخل این صندلی ها را به جا کفشی تبدیل کنید.

 

 

جاکفشی

 

قرار نیست همه جا کفشی ها شبیه هم باشند و ظاهر مشخصی داشته باشند شما می توانید خودتان هم صندلی های عثمانی و جاکفشی هایی که مد نظرتان را بسازید.

 

جاکفشی هایی از جنس شلف ها

شلف ها یکی از عناصری هستند که در زیبایی خانه ها بسیار تاثیر گذار هستند و استفاده از آنها در قسمت های مختلف خانه بسیار رایج شده است. در قسمت های مختلف به عنوان جاکفشی دکوری کتابخانه و غیره می توانید از این شلف ها استفاده کنید.

 

 

جاکفشی

 

 

اگر چند شلف را روی دیوار نصب کنید می توانید کفش های خود را روی آن بچینید و حتی می توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خودتان مدل های خاصی هم روی آنها پیاده کنید و حتی به صورت مورب روی دیوار قرار دهید.

 

 

جاکفشی

 

جاکفشی های سرتاسری برای ورودی خانه

یکی از کارهایی که می‌توانید برای جا کفشی ها انجام دهید این است که اگر شما دارای کفش های زیادی هستید و نمی‌خواهید جاکفشی های جاگیر که در مدل های مختلف در بازار وجود دارد استفاده کنید می توانید یکی از دیوارهای ورودی را انتخاب کنید و بگویید از کف تا سقف آن را برای شما قفسه بندی کنند تا در آن  کفش قرار دهید.

 

 

جاکفشی

 

این مدل یکی از مدل های خلاقانه است و شما با زدن برچسب روی جعبه کفش ها می توانید ببینید و بدانید که در هر جعبه کدام کفش وجود دارد. حتی می‌توانید از کاغذ کادو های مختلف و خاص برای پیچیدن جعبه ها استفاده کنید که ظاهر را هم حفظ کرده باشید.

 

 

 

جاکفشی های کشویی

یکی از انواع مدل هایی که برای جاکفشی ها در نظر گرفته می شود کفش هایی هستند که مثل کشور در داخل یک کمد قرار دارند و خود شما هم میتوانید کمد دیواری تان را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و یک قسمت آن را لباس قرار دهید و قسمت هایی هم که کشو ماانند است را کفش بگذارید.

 

 

 

 جاکفشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.