دکور

دکور

دکور

دکور

مخفی کردن تلویزیون با تزیین دیوار پشت ال سی دی

یکی از پر طرفدارترین وسایلی که در هر خانه وجود دارد تلویزیون ها هستند که در دکوراسیون منزل بسیار به چشم می‌آیند و تلویزیون تماشا کردن یکی از سرگرمی هایی است که برای بیشتر افراد لذت بخش است و خیلی از دکوراسیون ها به این ترتیب چیده می شود که میزهای صندلی های نشیمن روبه روی فضای تلویزیون قرار گیرند و شاید این سوال پیش بیاید که وقتی تلویزیون خاموش است معمولاً دیوارپشت میز تلویزیون به چشم افرادی که در خانه هستند می آید و باید برای زیبایی چکار کرد؟

 

 

تلویزیون

 

پس بهتر است دیوار پشت تلویزیون به ترتیبی تزیین شده باشد که جلوه خاصی به فضای اطراف تلویزیون بدهد و پذیرایی شما زیباتر کند به همین منظور ما سعی داریم شما را با ایده های مختلفی که می توانید با استفاده از آن دیوار پشت تلویزیون را زیباتر کنید آشنا می کنیم.

 

 

تلویزیون

 

یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن دیوار پشت ال سی دی ها را تزیین کنید مخفی کردن آنها است. یعنی وقتی تلویزیون خاموش است صفحه پشت آن هم سیاه و بزرگ باشد و تلویزیون را پوشش دهد که به این منظور می توانید از طراحی دیوار پشت تلویزیون با استفاده از سنگ های آنتیک سیاه استفاده کنید. با این کار باعث می‌شوید جلوه دکوراسیون شما بسیار چشمگیرتر باشد.

 

تلویزیون

 

یا حتی می توانید برای اینکه دیوار پشت ال سی دی خود را جذاب کنید از یک تم سیاه و براق استفاده کنید که صفحه تلویزیون شما به سادگی در آن محو شود. شما همچنین می توانید برای اینکه دیوار پشت ال سی دی خود را تزیین کنید از شلف ها و طبقه ها کمک بگیرید که اگر از این ها کمک بگیرید و یک سری دکوری زیبا و خاص درون آن قرار دهید باعث زیباتر شدن محیط میشوید. ممکن است شما از این قفسه ها برای قرار دادن دی وی دی ها و سایر وسایلی که در کنار تلیزیون ها قرار میگیرند هم استفاده کنید.

 

 

تلویزیون

 

یکی دیگر از کارهایی که برای ایجاد تنوع در محیط می توانید انجام دهید تغییر موقعیت تلویزیون از مرکز خانه به بخش های کناری است با این کار باعث می‌شوید تمرکز روی بخش‌های دیگر فضا متمرکز شود. شما می توانید برای دکوراسیون دیوار پشت ال سی دی های خود از لوازم دکوری مختلف و همچنین گلدان ها استفاده کنید که ظاهر بسیار چشم نوازی را به محیط بخشیده باشید.

 

تلویزیون

 

اگر تصمیم دارید یک کار جدیدتر و منحصر به فرد انجام دهید پیشنهاد می کنیم که تلویزیون را در فضایی مثل قفسه کتابها قرار دهید تا فردا از حالت روتین خارج شود و تازگی پیدا کند. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در دکوراسیون انجام دهید این است که در پشت دیوار ال سی دی ها فضای نامتقارن ایجاد کنید و باعث شوید که دکوراسیون مدرن تر به نظر برسد و حالت مرکزیت فضا پشت تلویزیون از دست برود.

 

 

تلویزیون

 

با توجه به اینکه مبلمان جلوی تلویزیون شما چه ارتفاعی دارد و از چه سبکی است میتوانید ارتفاع تلویزیون خود را کم و زیاد کنید که به صورت متناسب با سایر اجزای محیط قرار بگیرد. اگر دوست دارید که تعادل و توازن را در محیط برقرار کرده باشید باید حواستان باشد که یک عنصری که وزن مشابه دارند در طرف های دیگر اتاق قرار دهید که با این کار می توانید بدون اینکه دیوار پشت ال سی دی را تزیین کرده باشید یک فضای زیبا در دکوراسیون خود حاکم کنید.

 

تلویزیون

 

همچنین می توانید روی دیواری که پشت ال سی دی ها قرار دارند یک گالری ایجاد کنید که بر روی آن تصاویر متعددی قرار دهید که این ها می تواند شامل نقاشی ها و قاب عکس ها باشد. به علت رنگ خنثی که در تلویزیون ها وجود دارد استفاده از قابهای سیاه و سفید در دیوار پشت ال سی دی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.