دکور

دکور

دکور

دکور

جدیدترین مدل های میز ال ای دی برای پذیرایی

با پیشرفت علم و تکنولوژی تلویزیون های قدیمی کنار رفتند و جای خود را به تلویزیون های پیشرفته تر و هوشمند فعلی که مدرن تر هستند و بسیار باریک هستند دادند. تلویزیون های جدید ال ای دی و ال سی دی هستند که باید با میزهایی که متناسب با این سبک باشد و در قالب های مدرن و کلاسیک باشد در دکوراسیون منزل قرار گیرد. میزهای ال سی دی مدرنی که امروزه در بازار وجود دارد بیشتر از چوب های ام دی اف هستند که یکی از پرطرفدارترین متریال برای ساختن میز های تلویزیون می باشند.

 

 

میز

 

مدل میز تلویزیون متناسب با سبک دکوراسیون داخلی

برای اینکه بتوانید هماهنگی را در دکوراسیون داخلی برقرار کنید لازم است که سبک و مدل میز ال ای دی یا میز ال سی دی که شما خریداری می کنید با برخی وسایل خونه و مبلمان و کمد ها به سبک و سیاق یکسانی داشته باشد.

 

 

میز

 

در نظر داشته باشید که سایز میز ال ای دی یا میز ال سی دی که شما انتخاب و خریداری می کنید اهمیت زیادی دارد زیرا باید در نظر داشته باشید که همخوانی بین ابعاد و اجزاء از بین نرود و اگر به طور مثال منزل شما پذیرایی کوچکی دارد بهتر است از میزهای ال ای دی و ال ای دی های بزرگ استفاده نکنید زیرا این عدم همخوانی نه تنها باعث می شود که اتاق شما زیبایی خود را از دست بدهد بلکه در راحتی و آسایش شما هم خلل وارد میشود.

 

 

ترکیب رنگ مناسب میز تلویزیون

بیشتر میزهای تلویزیون شیشه ای رنگ مشکی هستند و میز های ال سی دی و ال ای دی اغلب ام دی اف قهوه ای رنگ هستند. البته میزهای ال ای دی می‌توانند در ترکیب رنگ های مختلف هم وجود داشته باشند و باعث زیباتر شدن میز تلویزیون شوند.

 

میز

 

علاوه بر اینکه برای خرید میز تلویزیون و خود تلویزیون باید دقت عمل به خرج دهید سعی کنید دیوارپشت ال سی دی یا ال ای دی ها هم با میز تلویزیون در تناسب قرار داشته باشند و همچنین از دکوری هایی استفاده کنید که با این نیز مطابقت داشته باشند و همچنین کاغذدیواری یا کامپوزیتی که در پشت آن قسمت قرار دارد با سبک اصلی دکوراسیون داخلی منزل همخوانی داشته باشد.

 

 

تخت

 

شما همچنین می توانید میزهایی تهیه کنید که در کنار قرار دادن تلویزیون بتوانید در آنها دکوری ها و کتاب‌های خود را هم قرار دهید. با توجه به سبک اصلی تلویزیون های هوشمند که از سبک مدرن پیدا می‌کنند بهتر است شما هم میز هایی را خریداری کنید که با این سبک مدرن همخوانی داشته باشند و هم شیک و خاص باشند و هم لوکس به نظر برسند.

 

مدل های میز تلویزیون دیواری

در انواع مختلف میزهای تلویزیون، میز تلویزیون های دیواری هم وجود دارد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. به علت فضای کمی که در خانه های امروزی در اختیار مردم قرار دارند بیشتر آنها سعی می کنند که تا جایی که امکان دارد فضای کمتری را در سالن پذیرایی اشغال کنند و تا می توانند از قفسه های دیواری برای اهداف مختلف استفاده کنند.

 

میز

 

بنابراین استفاده از این میزهای تلویزیون دیواری که باعث می شود سطحی از کف اطاق درگیر نشود و در عین حال زیبایی و جذابیت چشمگیری در دکوراسیون خانه به وجود بیاید می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افراد مختلف باشد. البته اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید هر از چندگاهی دکوراسیون خانه را تغییر دهید و وسایل را جابجا کنید پیشنهاد می کنیم که از میزهای دیواری استفاده نکنید زیرا قابلیت جابه جایی ندارند و برای شما مناسب نخواهند بود و بهتر است در این موارد از میز های زمینی استفاده کنید.

 

 

میز

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.