دکور

دکور

دکور

دکور

بهترین ایده ها برای دکور بالای تخت خواب شما،تزیین تخت

بسیاری از خانم‌ها سعی دارند تا همه قسمت های خانه آنها در بهترین و زیباترین حالت ممکن باشد به همین دلیل همیشه در پی یافتن راه حل هایی برای زیبا سازی منزل و قسمت های مختلف آن می باشند. یکی از جاهایی که در بیشتر منازل به آن توجهی نمی‌شود ولی باز هم خانم های با سلیقه و مشکل پسند سعی دارند تا به آن قسمت ها جلوه دهند قسمت بالای تخت خواب ها است که سعی می شود با دکور های مختلف تزئین شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال ایده های مختلف جهت تزیین دکور بالای تخت خواب هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال کنید تا روش های تزیین بالای تخت را یاد بگیرید.

 

 

دکور تختت

 

روش های ساده برای تزیین دکور بالای تخت

از جمله روش های ساده ای که برای زیبا کردن اتاق خواب ها می شود از آن استفاده کرد این است که بالای تخت خواب ها را تزئین کرد و دکورهای مختلف در آن قسمت قرار داد. حتی با استفاده از وسایل کم هزینه هم می توانید این کار را انجام دهید. در این مطلب سعی کرده ایم چند نمونه از ایده هایی که دکور بالای تخت خواب را برای شما زیباتر میکند را بیاوریم.

 

دکور تختت

 

شاید از دید خیلی‌ها بی اهمیت باشد اما همین روش ساده ای که برای زیبا سازی دکوراسیون منزل از جمله اتاق خواب انجام می دهید و سعی می کنید بالای تخت خواب را جایگاهی برای قرار دادن دکوری ها بگذارید باعث می شود که زیبایی اتاق خواب شما دوچندان شود.

 

 

دکور تختت

 

در واقع شما برای زیبا کردن اتاق خواب می توانید دیواری که در پشت تخت خواب قرار دارد و سقفی که بالای تخت خواب شما وجود دارد را با استفاده از روش های مختلفی تزئین کنید که جلوه بیشتری به اتاق خواب شما بدهد. هیچ وقت فکر نکنید که انجام دادن بعضی از کارها که تاکنون انجام نداده اید خارج از توان شما است شما هم می توانید با استفاده از خلاقیت و سلیقه ای که دارید و با استفاده از یک سری وسایل ساده که هزینه زیادی هم ندارند خانه خود را به بهترین شکل تزئین کنید.

 

 

دکور تختت

 

نیاز نیست حتما برای این کار از دیوارپوش هایی که مخصوص اینکار هستند یا دکوری های گران استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از یکسری وسایل فانتزی ارزان قیمت یا حتی گل های مصنوعی ساده این کار را انجام دهید.

 

 

تزیین بالای تخت خواب با استفاده از ایده های ساده

سعی کنید از عناصر طبیعی برای تزیین بالای تخت خواب خود کمک بگیرید. به طور مثال اکالیپتوس ها یکی از گیاهانی هستند که شما می توانید با استفاده از آن ها و قرار دادن برگ های اکالیپتوس روی یک سیم نازک به صورت ریسه هایی شبیه گیاهان رونده روی دیوار بالای تخت قرار دهید که این کار بسیار ارزان قیمت خواهد بود ولی اتاق را به طور چشمگیری جذاب‌تر می‌کند.

 

 

دکور تختت

 

یکی دیگر از کارهایی که برای تزیین دیوار پشت تخت خواب می توانید انجام دهید قرار دادن تابلوها و قاب عکس هایی است که با ست و دکوراسیون کلی اتاق شما هم خوانی داشته باشد. به طور مثال اگر تم اصلی اتاق خواب شما رنگ های روشن است می توانید از رنگ های سفید و صورتی و طلایی برای تابلو ها و دیوار پوش ها استفاده کنید که باعث زیباتر شدن اتاق بشوید. 

 

دکور تختت

 

در نظر داشته باشید که حتی کوچکترین وسایلی که در هر محیطی قرار می‌گیرد باید با سبک غالب دکوراسیون همخوانی داشته باشد تا هماهنگی اجزا از بین نرود. به طور مثال اگر تخت خواب شما هم از مدل های مدرن می باشد سعی کنید از تابلوهای ساده و مدرن استفاده کنید که قاب های ساده و چوبی دارند و هرگز در اتاقی که دکوراسیون مدرن دارد از قاب عکس های منبت کاری شده و و کلاسیک استفاده نکنید.

 

دکور تختت

 

همانطور که گفتیم علاوه بر دیواری که پشت تخت خواب قرار دارد شما می توانید سقف را هم تزئین کنید که خالی از لطف نخواهد بود. یکی از اولین ایده هایی که به ذهن بیشتر شما برای تزیین سقف می‌رسد استفاده از لوستر ها هستند که مدل های متنوعی در بازار برای این کار موجود است. البته در این مورد هم حتما در نظر داشته باشید که سبک اتاق شما به چه صورتی است تا بتواند لوستر متناسب با خود آن را قرار دهید تا هزینه ای که برای آن کار پرداخت کرده اید هدر نرود و شما را به هدف اصلی که زیباتر شدن اتاق است نزدیک کند.

 

 

دکور تختت

 

یکی از کارهایی که امروزه بعضی از افراد برای تزیین قسمت های مختلف خانه خود از جمله بالای تخت خود انجام می دهند این است که از وسایل خیلی ساده و دم دستی برای تزیین دیوار استفاده میکنند که برمی گردد به سلیقه خود افراد و ذهنیتی که از هر وسیله دارند. وسیله های دم دستی می‌تواند شامل بشقاب هایی باشد که با هنردست استفاده و ساخته شده‌اند یا یکسری وسایل شخصی که خاص هستند مثل کلاه ها و یا از هدیه ها و چیزهای بسیار مختلفی که کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. 

 

دکور تختت

 

از دید طراحان دکوراسیون قاب عکس هایی که تصمیم دارید بالای تخت خواب خود و بر روی دیوار پشت تخت خواب قرار دهید که نمی تواند هر نوع قاب عکسی باشد و بهتر است قاب آن با دکوراسیون اصلی هماهنگ باشد و ردپایی از طبیعت در آن وجود داشته باشد.

 

دکور تختت

 

یکی دیگر از روش هایی که اخیراً باب شده است و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند استفاده از آینه های هندسی است که در دکوراسیون های مدرن می توانید از آنها استفاده کنید که به علت استقبال مردم این آیینه ها در طرح ها و سبک های مختلف تولید و عرضه می شوند که متناسب با اتاق خواب های کوچک تا بزرگ هستند.

 

 

دکور تختت

 

در نظر داشته باشید که استفاده از آیینه ها این حس را به مخاطب منتقل می‌کند که اندازه اتاق شما بزرگتر است و تصویر شدن فضا در آینده همه چیز را بزرگتر نشان می‌دهد اگر اتاق شما مرتب باشد تمیزی و جذابیت دوبرابر میشود و در عین حال اگر اتاق نامرتبی داشته باشید وجود این آینه ها باعث می شود اتاق را آشفته تر از چیزی که واقعاً هست نشان دهد.

 

دکور تختت

 

بعضی از افراد که اهل مطالعه هستند و علاقه زیادی به این کار دارند و سعی می کنند در پشت تختخواب خود از کتابخانه های بزرگ استفاده کنند که هر کتابی که لازم داشتند دم دست آنها باشد. البته در نظر داشته باشید که سعی کنید کتابخانه ای که در پشت تخت خواب قرار دارد عمق بیشتری نسبت به سایر کتابخانه ها داشته باشد تا خطر افتادن کتاب از طبقه ها وجود نداشته باشد.

 

 

دکور تختت

 

یکی از جذاب ترین ایده هایی که برای تزیین دیوار پشتی تخت خواب می تواند اجرا شود این است که از چوب های طبیعی برای پوشاندن دیوار پشتی تختخواب استفاده کنید که هم ظاهر اتاق را منحصر به فرد می‌کند هم بسیار کم هزینه خواهد بود و هم حس طبیعت را در اتاق شما به وجود می آورد.

 

دکور تختت

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.