دکور

دکور

دکور

دکور

انواع شلف دیواری با کاربرد های متفاوت،بوفه،ویترین،استند

در بیشتر منازل و شرکت ها و اداره ها علاوه بر مبلمان و سایر وسایل مورد نیاز که برای یک محیط خریداری می شود همیشه سعی می شود با استفاده از یکسری وسایل دیگر که در قالب وسایل تزیینی و دکوری هستند ظاهر محیط را که برای کسانی که در آن قرار می‌گیرند مطلوب‌تر کنند. همیشه توجه کردن به جزئیات ریز در هر محیطی می تواند تغییرات بزرگ در آن به وجود بیاورد و به طور مثال شما می توانید با استفاده از یک سری وسایل زیبا و خاص هرچند ارزان یا کوچک جذابیتی به محیط بدهید که آن را از سایر محیط ها مجزا کند.

 

 

شلف

 

پس در هر فضایی و هر محیطی عناصر دکوری یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید و تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی در منازل خواهد داشت. به همین منظور در این مقاله سعی کرده ایم تا در مورد انواع تزیینات چیدمان ها و استفاده از دکوری های زیبا و یا طبقات و شلف ها را برای شما مواردی را بیاوریم پس با ما همراه باشید.

 

 

شلف

 

وقتی به یک خانه وارد میشوید اولین جایی که در نگاهتان قرار می‌گیرد ورودی منزل است و اهمیت زیادی دارد که ورودی هر منزل به چه نحوی تزیین و چیدمان شده باشد. از نظر علم فنگ شویی هم ورودی خانه ها تأثیر بسیار زیادی در انرژی و حفظ محیط خواهد داشت و اگر دلتان می خواهد که یک ورودی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از تزیینات ویژه و جذابی هم برای این کار استفاده کنید.

 

شلف

 

به طور مثال می‌توانید از یک شلف ساده که در ارتفاع کمی قرار دارد استفاده کنید و آن را از دیوار آویزان کنید و با استفاده از دکوری های کوچک و جذاب و همچنین تابلوهای ساده که همگی از یک سبک پیروی می‌کنند بتوانید فضای ورودی منزل خود را زیبا کنید. در نظر داشته باشید که همیشه ساده بودن و خلوت بودن و چشم نواز تر از این است که شما تا می توانید یک محیط را شلوغ کنید تا چشم گیر باشد پس در نظر داشته باشید که سادگی بهترین گزینه است.

 

 

شلف

 

شلف عنصری کاربردی برای خانه های زیبا

شلف ها همیشه به عنوان یکی از مهمترین عناصری هستند که در خانه ها باعث زیبایی و جذابیت زیادی می شود و اگر به خانه های امروزی سری بزنید متوجه می شوید که بیشتر خانه هایی که طرفدار به روز بودن و استفاده از وسیله های شیک هستند سعی می کنند در منزل خود از این شلف ها استفاده کنند.

 

شلف

 

فضای نشیمن جایی است که شما در آن مبلمان خود را قرار می‌دهید و معمولا تلویزیون و شومینه هم در این قسمت قرار می گیرد و برای اینکه این محیط را از حالت یکنواخت خارج کنید و سعی کنید نسبت به سایر منازل که همه هم این وسیله ها را دارد تنوع و جذابیت بیشتری اضافه کنید باید از عناصر دکوری برای آن کمک بگیرید.

 

 

شلف

 

این عناصر دکوری می توانند روی شلف هایی بر روی دیوار قرار بگیرند که زیبایی قابل توجهی را به محیط ببخشند و سعی کنید حتما وقتی که قرار است از وسایل بیشتری در هر محیطی استفاده کنید نظم و ترتیب وسایل از بین نرود تا زیبایی دو چندان به نظر برسند. 

 

شلف

 

یکی دیگر از کاربرد هایی که این شلف ها دارند این است که می توانید با قرار دادن یک سری نورهایی در این طبقات به نورپردازی منزل و جلوه دادن محیط هم کمک کنید. بیشتر خانم های ایرانی سعی می کنند در قسمت نشیمن خانه خود از یک ویترین استفاده کنند و اصولا این ویترین در قسمت غذاخوری قرار دارد و ظروف کریستال های آنها در آن گذاشته میشود.

 

 

شلف

 

ما پیشنهاد می کنیم که با توجه به کوچکتر شدن خانه های امروزی سعی کنید که از بوفه های جاگیر در قسمت نشیمن استفاده نکنید و تا جای ممکن فضا را به افراد اختصاص دهید تا به وسایلی که قرار نیست حیاتی باشد. پس بهتر است برای قرار دادن دکوری ها از قفسه و شلف استفاده کنید تا فضای کف اتاق نشیمن درگیر نباشد و نهایت استفاده از فضا شده باشد.

 

شلف

 

سعی کنید همیشه در هر محیطی که چیدمان یا دکوراسیون را انجام می‌دهید به ترکیب رنگی در وسایل مختلف دقت کنید تا هارمونی محیط از بین نرود و زیبایی در چشم شما و سایر افرادی که در محیط قرار می گیرند بیشتر باشد.

 

 

شلف

 

در نظر داشته باشید که اتاق خواب ها باید تا جایی که می تواند آرامش بخش و ساده باشد ولی این به این معنا نیست که شما نمی توانید از وسایل دکوری در آن استفاده کنید. ولی باید در نظر داشته باشید که یک قسمت مشخص و با نظم و ترتیبی را جهت قرار دادن دکوری ها در نظر بگیرید و پیشنهاد ما برای این کار استفاده از چرخ های جذابی است که امروزه در بازار به تعداد زیاد یافت میشود و تنوع آنها آنقدر زیاد است که با هر سبک دکوراسیون منزل شما می‌تواند هماهنگ شود.

 

شلف

 

از آنجا که اتاق خواب ها بیشتر جزو قسمت های خصوصی منزل به حساب می آید شما می توانید قاب عکس های خصوصی تر و عکس هایی که یادآور خاطرات خوب هستند را در فضای اتاق بر روی شلف ها قرار دهید تا فضای اتاق را دلنشین تر کنید. در مورد اتاق کودکان هم در نظر داشته باشید که وسایل دکوری قرار نیست شبیه وسایل دکوری اتاق بزرگترها باشد و شما باید از اسباب بازی های جذاب و هیجان انگیز به عنوان دکوری در اتاق استفاده کنید.

 

شلف

 

از آنجا که بچه ها دوست دارند با این اسباب بازی ها بازی کنند و در دسترس آنها باشد بهتر است که به جای اینکه آنها را در کمد ها حفظ کنید بر روی قفسه ها در دسترس آنها قرار دهید که هر موقع تصمیم به بازی و استفاده از آن‌ها گرفتند در دستشان باشد و در مواقعی که نیاز ندارند به عنوان دکوری در اتاق قرار بگیرد. 

 

 

شلف

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از این شلف ها و قفسه ها می توانید در قسمت های مختلف خانه استفاده کنید و قرار نیست حتما در نشیمن یا اتاق خواب ها کاربرد داشته باشند. به طور مثال شما می توانید در حمام ها هم او از این قفسه ها استفاده کنید و با قرار دادن یک سری شلف هایی که می تواند یا از بیرون خریداری شده باشد یا توسط خود شما ساخته شده باشد وسایلی که در حمام وجود دارد را در آن قرار دهید.

 

شلف

 

حتی این کار را می توانید در سرویس بهداشتی ها هم انجام بدهید و از یک شلف بسیار کوچک در آن استفاده کنید که در آن می‌تواند گلدان و شمع های کوچک به عنوان دکوری قرار بگیرد که قرار دادن هر نوع دکوری در هر طبقه ای کاملاً باید مطابق سلیقه شما باشد و شما خودتان را محدود به قوانین نکنید فقط در نظر داشته باشید که سبک اصلی و هارمونی از دست نرود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.