دکور

دکور

دکور

دکور

مدل های متنوع ویترین زیبا و کاربردی برای خانه های ایرانی

در بیشتر خانه های ایرانی و دکوراسیون موجود در آنها، ویترین ها جزو لاینفک دکوری ها به حساب می‌آیند و بیشتر خانم ها سعی می کنند ظرف ها و کریستال های خود را در آن به نمایش بگذارد بنابراین از ظرف های تزیینی و پذیرایی در طبقه های این بوفه ها در فضای نشیمن یا غذاخوری استفاده می شود.

 

 

بوفه

 

در این مقاله سعی کرده ایم که شما را با انواع ویترین هایی که در سبک های مختلف برای استفاده کاربران طراحی و تولید شده اند آشنا کنیم تا شما با مشاهده این مدل ها بتوانید با آگاهی از مدل های مختلف و مقایسه بین آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

بوفه

 

با توجه به اینکه دکوراسیون منازل مختلف می‌تواند مدرن یا کلاسیک باشد وسایلی که قرار است در این دکوراسیون قرار بگیرد هم باید در سبک های مختلف ساخته شده باشد. بنابراین ویترین ها در طرح های کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به اینکه تم غالب و سبک اصلی دکوراسیون منزل شما قرار است چه چیزی باشد ویترین متناسب با آن را تهیه کنید.

 

 

بوفه

 

مدل ویترین منزل با جدیدترین طرح ها

در هر خانه ای در سالن پذیرایی یا همان قسمتی که میز غذاخوری وجود دارد بهترین جایی است که می توانید بوفه یا ویترینی که خریداری کرده‌اید را در آنجا قرار دهید و بعد از اینکه این بوفه و ویترین را در فضای پذیرایی قرار دادید می توانید ظروف دکوری خود را در آن قرار دهید.

 

 

بوفه

 

در نظر داشته باشید که با توجه به سبک اصلی دکوراسیون منزل وسایل را خریداری کنید. به طور مثال اگر قرار است شما از سبک مدرن پیروی کنید در نظر داشته باشید که ویترین و بوفه که خریداری می کنید باید حتما به شکل و شمایل ساده تری نسبت به سایربوفه ها داشته باشد زیرا سبک مدرن طرفدار ساده بودن است.

 

 

بوفه

 

در صورتی که شما از مبلمان کلاسیک و میز نهار خوری کلاسیک در خانه خود استفاده می‌کنید بهتر است به سمت بوفه ها و ویترین هایی که با سبک کلاسیک همخوانی دارد و دارای منبت کاری یا طرح های چشمگیر هستند بروید.

 

 

بوفه

 

بیشتر ویترین ها به این ترتیب هستند که دارای یک سری طبقه بندی می باشند و شما قادر خواهید بود که وسایل مختلف خود را درون آن ها به نمایش بگذارید ولی در نظر داشته باشید که حتی چیدمان وسایل هم دارای قاعده و قانون است که در مقالات مختلف همین سایت می توانید آنها را مطالعه کنید.

 

 

بوفه

 

اگر به سایت های مختلف و بازار و فروشگاه ها سر زده باشید متوجه می شوید که بوفه ها هم در اندازه های مختلفی ساخته شدند و ارتفاع آنها از کوتاه تا بلند موجود است که مدل های جدیدتر که در بازار عرضه شده‌اند بیشتر کوتاه هستند تا وقتی از آنها استفاده می کنید فضای کمتری را اشغال کنید. زیرا خانه های امروزی بیشتر متراژ محدودی دارند و فضای کوچکی دارند و باید وسایل و طراحی ها به سمتی برود که این با این متراژ محدود همخوانی داشته باشد.

 

 

بوفه

 

بهتر است این بوفه های کوچک در اتاق پذیرایی جای قرار بگیرد که مثلا زیر تابلو های جذاب قسمت پذیرایی باشد. سعی کنید اگر فضای خانه شما کوچک است به سمت ویترین ها و بوفه های بزرگ  نروید زیرا برای مکان های محدود به هیچ عنوان مناسب نیستند و هدفی برعکس هدف شما را دنبال می‌کنند و به جای اینکه محیط زیباتر باشد گرفته تر و آشفته تر به نظر می‌رسد.

 

 

بوفه

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.