دکور

دکور

دکور

دکور

میزهای جلو مبلی کلاسیک،میز جلومبلی چوبی،ام دی اف

بیشتر میزهای جلو مبلی کلاسیک از جنس چوب هستند که در مدل های مختلف می تواند جنس چوب متفاوت باشد که این نوع میزهای جلو مبلی معمولا کیفیت بالایی دارند و طول عمر زیادی دارند و با استفاده از چند روش ساده می توانید آنها را تمیز کنید و برای چند سال مثل روز اول از آنها نگهداری کنید.

 

 

میز جلو مبلی

 

وقتی که صحبت از سبک کلاسیک می شود باید بدانید که حتما میز یا هر وسیله ای که خریداری می‌کنید دارای طرح‌های متنوعی است و معمولاً کنده کاری هایی بر روی چوب ها انجام می شود که ظاهر مجلل تری را برای آنها به وجود بیاورد.

 

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از مدل های میزهای چوبی جلو مبلی و عسلی که در سبک کلاسیک ساخته شده اند از چوب درخت گیلاس استفاده شده است که در انواع و اقسام شکل ها و طرح ها و با توجه به سلایق مختلف و دکوراسیون های متفاوت طراحی و تولید شدند. این طراحی‌ها و کنده کاری ها در پایه‌های این نوع میزها به کار میرود هرچه ظریف تر و بیشتر باشد قیمت میز بالاتر خواهد بود.

 

میز جلو مبلی

 

با توجه به ابعاد دکوراسیونی که شما برای منزل خود خریداری می‌کنید و تعداد نفرات مبلمان میز جلو مبلی دارای اندازه های مختلف خواهد بود که معمولاً وقتی تصمیم به خرید آنها می گیرید ابعاد آنها را در قالب طول و عرض و ارتفاع به شما می گویند و شما باید با توجه به نوع مبلمانی که در منزل دارید میز با اندازه مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

 

میز جلو مبلی

 

هر چه طراحی‌های میز جلو مبلی که شما خریداری می کنید بیشتر باشد یعنی حجم چوب آن نیز بالاتر بوده است و وزن بیشتری خواهد داشت و در بعضی از مدل های میزهای جلو مبلی چوبی که شما مشاهده می‌کنید می‌توانید از آنها برای گذاشتن وسایل مختلف از جمله وسایل پذیرایی مثل کارد و چنگال و قاشق استفاده کنید.

 

میز جلو مبلی

 

یکی از مدل هایی که در بیشتر میزهای جلو مبلی کلاسیک مشاهده می کنید میزهای گرد هستند که معمولاً صفحه روی آنها یا از همان جنس چوب است یا بر روی صفحه آن یک میز شیشه‌ای قرار می‌دهند و سایر قسمت ها از جنس چوب است.

 

میز جلو مبلی

 

در نظر داشته باشید که اگر متراژ اتاق نشیمن شما محدود است برای میز جلوی مبلی از مدل های گرد استفاده نکنید زیرا زاویه نداشتن در این گونه میز ها باعث می‌شود که فضای بیشتری در محیط اشغال شود پس سعی کنید در خانه های کوچک و آپارتمان های امروزی از میزهای جلو مبلی زاویه دار مثل مربع یا مستطیل استفاده کنید.

 

 

میز جلو مبلی

 

در برخی از نمونه های میزهای جلو مبلی و میز های عسلی شما مشاهده می کنید که از چوب گردو استفاده شده است که این نوع چوب ها کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا به رنگ قهوه ای تیره دیده میشود ولی این ظرفیت را دارند که رنگ آمیزی شوند و با هر نوع دکوراسیون شما هماهنگی پیدا کنند. در مدل های مختلف میزهای جلو مبلی و میز های عسلی از چوب های با جنس های مختلف مثل روس، گرجستانی یا راش و همچنین کاج و تراورس استفاده می شود.

 

میز جلو مبلی

 

گاهی اوقات از چوب سیاه جنگلی هم برای ساختن میز جلو مبلی استفاده می شود که معمولاً میز هایی که از این چوب ساخته می‌شود طوری طراحی می‌شوند که با بیشتر مبلمان ها می توانند ست شوند. چوب بلوط یکی دیگر از چوب هایی است که برای ساخت میزهای جلو مبلی کلاسیک از آن ها استفاده می شود و سبک کلاسیک گرجستانی هم معمولاً از چوب بلوط برای ساخت میزهای خود استفاده می کنند.

 

 

گاهی اوقات دیده می‌شود که از چوب ماهون برای ساختن میزهای جلو مبلی و میز های عسلی استفاده می کنند که با طراحی های خاصی که بر روی آن پیاده می‌کنند جلوه زیبایی به آن می بخشند.

 

میز جلو مبلی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.