دکور

دکور

دکور

دکور

میزهای جلو مبلی مدرن ترکیه ای،میز جلو مبلی کلاسیک

بیشتر میزهای جلو مبلی مدرن که ترکیه ای هستند با استفاده از چوب یا mdf ساخته و طراحی شده اند که معمولا رنگ بندی های آنها بسیار متنوع می باشد. وقتی که برای جلوی مبلمان خود از میز جلو مبلی مدرن ترک استفاده می کنید باعث می شوید که جذابیت و زیبایی ظاهری دکوراسیون شما دوچندان شود و طراحی داخلی منزل شما زیباتر جلوه کند.

 

 

میز جلو مبلی

 

ولی در نظر داشته باشید که همیشه برای خرید وسایل منزل علاوه بر اینکه به شکل ظاهری و زیبایی آن دقت می کنید جنس و کیفیت آن را هم مد نظر داشته باشید و هیچگاه از این دو فاکتور غافل نشوید زیرا باعث می شود هر چقدر هم وسیله ای که خریداری می کنید زیبا باشد بعد از مدتی کیفیت خود را از دست بدهد و هم پولی که برای آن هزینه کرده اید هدر برود و هم ظاهر زیبای قبلی را نداشته باشد و دکوراسیون شما جذابیتش را از دست بدهد.

 

میز جلو مبلی

 

پس اگر دنبال جنس و کیفیت مناسب در میز جلو مبلی هستید ما میز جلو مبلی مدرن ترک را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا وقتی که این نوع میزهای جلو مبلی را خریداری کنید دیگر نگران کیفیت محصول نخواهید بود زیرا این گونه میز ها معمولاً از بهترین چوب ها و ام دی اف ها ساخته و طراحی شده‌اند و به کاربران عرضه می شوند و اگر حتی با قیمت‌های بالاتر این میز ها مواجه شدید و تصور کردید که هزینه بیشتری نسبت به مدل های دیگر از جیب شما می رود نگران نباشید زیرا گرانتر بودن این میز ها به علت کیفیت بیشتر و متریالی است که در این محصولات به کار رفته است.

 

میز جلو مبلی

 

شاید وقتی که مدل های مختلف میز جلو مبلی مدرن ترک را در سایت ها و فروشگاه ها ببینید متوجه شوید که بعضی از آنها دارای طراحی های خاصی هستند. به طور مثال در بعضی از مدلها 2 قسمت ام دی اف ضخیم و پهن به طور چشمگیر و زیبایی روی هم قرار گرفته‌اند که باعث می شود ظاهر میز در عین سادگی جذاب و مدرن به چشم بیاید.

 

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از مدل های میز جلو مبلی مدرن ترک مشاهده می کنید که شکل میز به صورت یک مستطیل ساده است و چند میز دیگر در زیر آن قرار گرفته است که میز های عسلی را تشکیل می‌دهند که این مدل ها به علت زاویه دار بودن فضای کمتری نسبت به میزهای گرد اشغال می کنند و بهترین گزینه برای خانه های آپارتمانی میباشد.

 

میز جلو مبلی

 

در جدیدترین مدل های میزهای جلو مبلی و میز های عسلی سعی شده است که طراحی ها به گونه ای باشد که میزهای عسلی در زیر یا بین میز اصلی قرار گیرند تا علاوه بر اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند در هنگام نیاز بتوانید به آسانی آنها را از میز عسلی جدا کنید و جلوی میهمانان قرار دهید. بیشتر میزهای جلو مبلی مدرن ترک طوری ساخته و طراحی شده‌اند که چند لایه چوب در رنگ های مختلف روی هم قرار گرفته‌اند تا یک ظاهر جذاب و زیبا را برای میز به وجود بیاورند.

 

 

میز جلو مبلی

 

معمولا این نوع میزها به صورت بسیار کاربردی ساخته شده‌اند و در زیر خود دارای یکسری کشوها و کمد های کوچکی هستند که شما می توانید وسایل پذیرایی و ضروری را درون آنها قرار دهید تا از شلوغ شدن روی میز که در اتاق نشیمن قرار دارد جلوگیری شود.

 

 

میز جلو مبلی

 

وقتی که صحبت از سبک مدرن در میزهای جلو مبلی می شود دیگر نباید به دنبال طرح های سنتی و قدیمی باشید و فکر کنید که اشکال هندسی متنوع وجود ندارند و طرح های ساده قدیمی را مشاهده می کنید بلکه در سبک های مدرن از طرح های خاص برای تولید طرح های مدرن و متنوع استفاده می شود. در بعضی از سبک های مدرن برای میز جلوی مبلی سعی شده است که از رنگ های متضاد مثل سفید و مشکی استفاده شود که با اینکه رنگ های ناهماهنگی هستند جلوه زیبا و منظمی را به محیط می دهند.

 

میز جلو مبلی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.