دکور

دکور

دکور

دکور

انواع پوف های مدرن و سنتی در دکوراسیون منازل،پاف مبلمان

ممکن است بسیاری از شما برای بار اول باشد که اسم پاف مبل را می شنوید و به طور دقیق آشنا نباشید که پاف یا بعضی ها با اسم پوف آن را می شناسند چه کاربردی دارد و برای چه هدفی ساخته شده است؟ پوف یا پاف هم جزو مبلمان منزل به حساب می‌آید و می توانید از این نوع پاف ها استفاده های مختلفی داشته باشید. پاف ها ظاهری مثل کوسن دارند که معمولاً ابعاد آنها بزرگ، حجیم و ضخیم است و ممکن است در هر سایزی ساخته شود و با توجه به هدفی که دنبال می‌کنند می‌توانند بسیار متنوع باشند.

 

 

پاف

 

پاف ها جزو مبلمان هستند که بدون پشتی و دسته می باشند و نسبت به سایر مبلمان ارتفاع کمتری دارند و بعضی ها از آنها به عنوان نشیمن و بعضی دیگر به عنوان میز برای قرار دادن وسایل خود استفاده می کنند. در بعضی از مدل های پاف ها مواد چارچوب اصلی سازنده آن ها از جنس چوب است ولی معمولاً با یکسری روکش هایی پوشانده می‌شوند و شما از بیرون قادر نیستید که چهارچوب چوبی را مشاهده کنید.

 

 

پاف

 

پوف ها معمولا چهارپایه هایی هستند که به صورت کامل از پارچه ساخته شده اند و این پارچه معمولا کل بدنه آنها را می پوشاند و همانطور که گفتیم هدف های مختلفی از ساختن این پوف ها وجود دارد که علاوه بر نشیمن و صندلی گاها به عنوان میز جلو مبلی هم از این پوف ها استفاده می شود.

 

پاف

 

با توجه به استقبالی که از این محصولات شده است وقتی که شما وارد سایت های مختلف و بازار و فروشگاه ها می شوید مدل های مختلف این پاف ها را می بینید که ممکن است حتی از غالب اصلی منحرف شده باشد و به جای اینکه ظاهر تمام پارچه داشته باشد از فلز یا چوب هایی بر روی آن استفاده کرده باشند تا بتوانند برای نشیمن آنها را آماده کند و یا حتی در بعضی از مدل ها در زیر آنها سه پایه قرار دادند که راحت تر بتوانید برای جابجا کردن و نشستن روی آن استفاده کنید.

 

پاف

 

بیشتر غربی ها در کنار مبلمان خود پاف ها را دارند که از آنها وقتی استفاده می کنند که روی مبل نشسته باشند و برای این که پاهای آنها در ارتفاع بالاتری از سطح زمین قرار گیرد این پوف ها را زیر پای خودشان قرار می دهند. در مدل های مختلف پاف ها سعی شده است که بر روی سطح آنها یک شیشه بگذارند و آن را تحت عنوان پاف جلو مبلی به خریداران عرضه کنند.

 

 

پاف

 

در واقع اگر بخواهید بدانید پوف ها یک سری محصولات جدیدی از مبلمان هستند که از مدت زمان حضور آنها در بازار زمان زیادی نمی گذرد و در همین مدت زمانی که وارد بازار شدند در انواع طرح ها و سبک های مختلف طراحی و تولید شده‌اند. از جمله این طرح‌ها می‌توان به پوست سنتی که معمولاً با گلیم و یا جاجیم ساخته می شوند نام برد که این ها یک سبک سنتی و ایرانی را در دکوراسیون منازل شما القا می کنند.

 

 

پاف

 

در بعضی از مدل ها حتی از طرح های کاشی کاری و معماری ایرانی هم استفاده شده است که این مدل‌ها طرفداران خاص خود را در بازار پیدا کرده است و در مدل‌های فانتزی سعی شده است که روکش ها از جنس بافتنی باشد و در بعضی مدل ها پایه دار باشد که باعث به وجود آمدن یک ظاهر خاص و متفاوت در منزل شما خواهد شد.

 

 

پاف

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.