دکور

دکور

دکور

دکور

مدل های متنوع میز وسط مبل زیبا در انواع چوبی، mdf، فلزی و شیشه ای

در بیشتر اتاق های نشیمن و فضاهای پذیرایی که مبلمان در سبک های مختلف قرار داده می شوند میزی که در وسط این مبل ها قرار می گیرد تا وسایل پذیرایی بر روی آن گذاشته شود یکی از مهمترین قسمت های چیدمان اتاق نشیمن است. در صورتی که شما این میز را با آگاهی کامل و هوشمندانه انتخاب کنید می توانید به صورت کاربردی تر از این میز ها در مبلمان خود استفاده کنید. به طور مثال می توانید میز جلو مبلی خریداری کنید که حتی از آن بتوانید به عنوان میز ناهارخوری هم استفاده کنید و هم در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید و هم در فضا نهایت استفاده را از قسمت های خالی کرده باشید.

 

 

میز جلو مبلی

 

پس با کمی هوشمندی و خلاقیت میتوانید دکوراسیون اتاق نشیمن خود را به گونه ای طراحی و اجرا کنید که علاوه بر اینکه ظاهر منحصر به فردی در منزل شما حاکم شود از هر وسیله ای نهایت استفاده برده شود. بعضی از میزهای جلو مبلی به صورتی ساخته و طراحی شده اند که شما می توانید با توجه به نیاز و هدفی که دارید آن‌ها را تنظیم کنید و گاهی به عنوان میز جلو مبلی و گاهی به عنوان میزهای ناهار خوری از آنها استفاده کنید.

 

میز جلو مبلی

 

هر روزه مدل های جدید در بازار عرضه می‌شود و طرفداران زیادی هم در بین خانواده‌ها پیدا کرده است. مدل هایی که سعی کرده است که با ابعاد کوچک نهایت استفاده از فضا را ببرد طرفداران بیشتری پیدا کرده است زیرا بیشتر خانواده های امروزی در خانه های کوچک و آپارتمانی زندگی می کنند و مجبور هستند برای منزل خود وسایلی را خریداری کنند که چند هدف را با هم دنبال می‌کند.

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از میزهای جلوی مبلی کشو یا کمدی برای قرار دادن وسایل پذیرایی وجود دارد و بعد در بعضی دیگر طبقه‌هایی برای قرار دادن مجلات و روزنامه ها و کتاب ها وجود دارد و با توجه به سلیقه خود میتوانید از دکوری ها استفاده کنید.

 

 

میز جلو مبلی

 

در این مقاله سعی شده است که مدل های مختلف میزهای جلو مبلی که از جنس های مختلفی مثل mdf شیشه ای و فلزی هستند برای شما آورده شود تا هنگامی که مدل های مختلف را مشاهده کردید بتوانید مقایسه را بهتر انجام دهید و در نهایت بهترین تصمیم را برای خرید میز جلو مبلی اتخاذ کنید.

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از مدل های میزهای جلو مبلی مدرن دیده می شود که قسمت های مختلف روی میز دارای ارتفاع های متفاوتی هستند و یک جاهایی تو رفته تر می باشد و بعضی جاها بلندتر است که هدف این نوع طراحی این بوده که در قسمت هایی که تو رفته تر است بتوانید گلدان ها یا پایه هایی که برای قرار دادن میوه هستند را بگذارید و در قسمت هایی که بلند تر هستند مجله ها یا کتاب ها را قرار دهید.

 

 

میز جلو مبلی

 

مدل های میزهای جلو مبلی به این صورت هست که پایه میز از جنس چوب است یا گاها پایه میز از جنس های براق و کرومی می باشد و رویه از جنس چوب است که این باعث جلوه بیشتر در این میزها شده است. اما باز هم همیشه خلاقانه ترین طرح ها مربوط به میزهایی هست که از جنس ام دی اف می باشند و معمولا این میزها در طبقه های مختلف و در ابعاد مختلف و حتی رنگ های متفاوت طراحی و ساخته شدند و در بازار عرضه می‌شوند.

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از انواع آنها روی بدنه ام دی اف از روکش های گلاس استفاده شده است که ظاهر براق و لوکسی را به میز داده است. در بعضی از طراحی هایی که برای میزهای جلوی مبلی صورت گرفته است سعی شده میز عسلی دارای ابعادی باشد که از هر طرف مبل به یک میزان فاصله داشته باشد تا راه برای تردد وجود داشته باشد اما وقتی که نیاز به فضای بیشتری بر روی میز باشدچهار میزی که به عنوان میز عسلی در زیر میز قرار دارد بیرون کشیده می شوند تا فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار دهند.

 

میز جلو مبلی

 

همانطور که در ابتدای صحبت اشاره کردیم بعضی از میزهای جلو مبلی و عسلی این قابلیت را دارند که با یکسری تنظیماتی که در آنها تعبیه شده است تبدیل به میز ناهارخوری کوچکی شوند که شما بتوانید هنگام صرف غذا از این میزها استفاده کنید که معمولاً این میز ها از جنس چوب هستند که در بعضی از مدلها پایه ها فلزی است و قابلیت تنظیم شدن ارتفاع را دارد و معمولاً برای 2 تا 4 نفر مناسب است.

 

میز جلو مبلی

 

برای اینکه از این میزها بتوانید برای میز ناهارخوری استفاده کنید و نیاز به صندلی های اضافه تر نداشته باشید میزهایی که در زیر میز اصلی قرار داده شده‌اند با کیفیت ساخته شده‌اند که بتوانند برای شما نقش صندلی را ایفا کنند و هنگام صرف غذا بتوانید از آن استفاده کنید و یا حتی در بعضی از موارد صندلی های مناسب جهت میز غذاخوری که ارتفاع مناسبی داشته باشد در کنار این میز ها عرضه می شوند که این بیانگر این است که از این میزها دقیقاً برای دو هدف می توانید استفاده کنید.

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از مدل های دیگر میزهای جلو مبلی به جای چهار عدد میز عسلی که در زیر میز عسلی قرار دارند از پاف ها استفاده شده است که علاوه بر اینکه بتوانید از آنها به عنوان میز استفاده کنید اگر تعداد مهمان های شما زیاد بود بتوانید به عنوان صندلی برای مهمانان از آنها استفاده کنید.

 

 

میز جلو مبلی

 

میزهای جلوی مبلی در سبک ها و طرح های مختلفی ساخته شده اند که معمولا از جنس چوب و موادی که در این روزها به کار رفته است متفاوت است و جنس چوب و مواد هستند که قیمت میزها را مشخص میکنند.

 

میز جلو مبلی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.