دکور

دکور

دکور

دکور

انواع میز جلو مبلی و عسلی سنتی در دکوراسیون خانه ایرانی

با پیشرفت زندگی و تغییر روند زندگی ها و حرکت به سمت تجمل گرایی زندگی های مدرن و پیشرفته که در امروز وجود دارند باعث شدند که افرادی مانند افراد یک خانه فقط به حضور یک مبلمان جهت نشیمن نیاز نداشته باشند و در کنار آن سعی کنند وسایل مکمل جذاب‌تری تهیه کنند که دکوراسیون منزل آنها را منحصر به فرد کند که برای خرید این وسیله ها رنگ و طرح و مدل آنها اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

 

 

جلومبلی

 

مردم امروزه به دنبال این هستند که وسایلی که خاص و منحصر به فرد می باشد را انتخاب کنند و همین نیاز مردم باعث شده است که طراحان و سازندگان مبلمان مختلف درصدد طراحی متنوع در این زمینه بر آیند.

 

میزعسلی

 

افرادی که علاقه مند به طرح های سنتی و قدیمی هستند و در عین حال در زندگی روزمره و مدرن زندگی می‌کنند خواهان این هستند که طرح های سنتی و قدیمی وارد طراحی‌های جدید شود و نمونه های جذابی را تولید کنند از این رو سعی کردند این مدل های مختلف این محصولات را در این مقاله برای شما جمع آوری کنیم تا با مشاهده آنها بتوانید تصمیم‌گیری بهتری در این زمینه داشته باشید.

 

 

جلومبلی

 

میز جلو مبلی

بیشترین میزهای جلو مبلی از جنس های فلز و شیشه و چرم و پلاستیک و غیره ساخته می شود اما اصیل ترین و قدیمی ترین نوع میز ها از جنس چوب هستند و از چوب ها برای ساختن مبلمان و میز های جلو مبلی استفاده می شود.

 

جلومبلی

 

اگر میز جلو مبلی از جنس چوب باشد با دکوراسیون قدیمی و سنتی کاملا مطابقت دارد و مناسب این نوع از دکوراسیون ها هستند که معمولاً باعث می شود یک فضای پر انرژی و صمیمی در خانه حکم فرما شود.

 

 

جلومبلی

 

این میزهای جلومبلی معمولاً قوی و جذاب طراحی می‌شوند که برای بیشتر افراد بسیار چشمگیر خواهد بود و جای اینکه افراد مبلمان خریداری کنند و بعد به سراغ میز جلو مبلی بروند مجبور می‌شوند این میزها را خریداری کنند و بعد مبلمان پیدا کنند که با این میزها همخوانی داشته باشد.

 

 

انواع مختلف میزهای جلو مبلی که از جنس چوب هستند و دوام بالایی دارند در طرح های مستطیل و گرد و مربع ساخته می‌شود که شما با توجه به نیاز و هدفی که دارید می توانید مورد مناسب خود را خریداری کنید.

 

لومبلی

 

در هر گونه از این طراحی ها یکسری نقاط قوت و ضعف وجود دارد. به طور مثال میزهای گرد و بدون زاویه که به عنوان میزهای جلو مبلی استفاده می شوند برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند خیلی مناسب است زیرا باعث می شود آسیب هایی که میز های زاویه دار بتوانند به کودکان وارد کنند از بین برود اما به دلیل همین زاویه نداشتن باعث می‌شود که فضای بیشتری از محیط اشغال شود و مناسب خانه های خیلی کوچک نباشد.

 

 

جلومبلی

 

میز عسلی در دکوراسیون سنتی

دکوراسیون های سنتی یکسری وسایل مشخص و ثابتی دارند که از جمله آنها می‌توان به پشتی‌ها فرش های سنتی و دستباف میزهای کوچک، کرسی و موارد اینچنینی اشاره کرد. حتی در قدیم هم از میزهای جلو مبلی کوچکی استفاده می کردند تا یک سری وسایل دکوری روی آن قرار دهند. نبود این میزهای عسلی سنتی باعث می‌شد که دکوراسیون خانه ها زیبایی بیشتری پیدا کنند و به علت همین زیباسازی محیط نمی‌توان از وجود آنها چشم‌پوشی کرد.

 

جلومبلی

 

در مدل های سنتی میزهای عسلی که در بازار مشاهده می کنید بیشتر سعی شده است که از طرح های مربعی کوچک برای آن ها استفاده شود که روی آنها با طرح های سنتی و یا اقلیمی پوشانیده شده است.

 

 

جلومبلی

 

در بعضی از آنها نقاشی های سنتی وجود دارد و بعضی دیگر با کاشی ها تزئین شده اند که شما میتوانید از بین تنوع محصولات اینچنینی طرح و رنگی که دلخواه خودتان است را انتخاب و خریداری کنید و باعث شوید که روحیه سنتی و اصیل به منزل شما بخشیده شود.

 

جلومبلی

 

میز عسلی سنتی در دکوراسیون مدرن

میزهای عسلی که برای دکوراسیون های مختلف از جمله دکوراسیون مدرن استفاده می شود باعث چشمگیر بودن و جذابیت خاصی در آنها می‌شود و بیشتر خانه ها از این میزها در کنار مبلمان خود استفاده می کنند.

 

 

تنوعی که در این میزها وجود دارد هم به علت طرح های آنها هست و هم مواد و مصالحی که برای ساختن آنها به کار رفته است و بعد از آن هندسه و ابعاد و رنگ های این میزها هستند که باعث تنوع در آنها شدند.

 

جلومبلی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.