دکور

دکور

دکور

دکور

زیبا ترین میزهای شیشه ای که کمتر دیده اید،کانتر،ویترین

میزهای شیشه ای همیشه جزو آن دسته از وسایلی بودند که شاید توجه بسیار زیادی به آنها نمی شده زیرا این میز ها با این که ویژگی های ظاهری جذابی دارند و بسیار زیبا هستند به علت ذات شفافی که دارند باعث می‌شوند سایر وسایلی که در اطراف آنها قرار دارد بیشتر به چشم بیاید و شاید همیشه به میزهای شیشه ای کم لطفی شده است.

 

 

میز شیشه ای

 

شما هیچ وقت نمی توانید در خانه خود از داشتن میزهای شیشه ای چشم‌پوشی کنید زیرا اگر طرفدار این هستید که دکوراسیون منزل شما خیلی درخشان باشد و توجه همگان را به خود جلب کند مجبور میشوید حتی از یکی از این میز ها در دکوراسیون اصلی استفاده کنید.

 

 

میز شیشه ای

 

در این مقاله سعی داریم که شما را با خصوصیت های مختلف میزهای شیشه ای آشنا کنیم و خصوصیات آنها را بررسی کنیم تا ببینیم حضور این میزها در داخل منزل شما و دکوراسیون شما باعث چه چیزهایی میشود؟

 

میز شیشه ای از نوع کانتر آشپزخانه

یکی از وسایلی که در دکوراسیون داخلی خانه ها ممکن است خیلی جالب به نظر برسد کانتر آشپزخانه ها هستند که شما با جابجا کردن صفحه کانتر که اصولا از جنس ام دی اف است و جایگزینی آن با یک شیشه ضخیم می توانید ظاهر بهتری را برای این کانترها رقم بزنید با انجام این کار باعث می‌شوید که فضای آشپزخانه شما روشن تر و نورانی تر دیده شود.

 

 

میز شیشه ای

 

وجود میزهای شیشه ای در منزل شما با اینکه فضایی را اشغال می‌کنند اما از لحاظ بصری هیچگاه باعث آشفته به نظر رسیدن منزل شما و شلوغ بودن آن نمی شوند و همیشه باعث ساده‌تر و خلوت تر به نظر رسیدن منزل شما می شوند.

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای برای پذیرایی

میزهای شیشه ای که جهت پذیرایی ساخته و طراحی شده اند معمولاً اندازه های بزرگی دارند که اگر همین میز ها از جنس چوب بودند به علت ابعاد زیادی که اشغال می‌کنند باعث می شدند در داخل دکوراسیون شما چندان جالب به چشم نیاید.

 

 

میز شیشه ای

 

اگر در این گونه میز ها صفحه اصلی چوبی بود هیچگاه شما متوجه پایه های زیبایی که کلی زحمت کشیده شده است تا طراحی شوند نمی شدید. شیشه‌ها همانطور که گفتیم باعث می‌شوند که اجزای دیگر خود را نمایان کنند. میزهای شیشه ای از جمله میز های هستند که در هر دکوراسیون با هر سبکی می توانند وجودداشته باشند و باعث جذابیت منزل شما شود و شما به عنوان یک میزبان حرفه ای به چشم سایر افراد خواهید آمد.

 

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای ناهار خوری

در طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از خانه ها از میزهای شیشه ای استفاده می شود که در بعضی از موارد حتی میزهای غذاخوری هم از میزهای شیشه ای هستند. به علت خاصیت های ویژه ای که میزهای شیشه ای دارند هر چقدر هم که ظاهر آنها نا متعارف باشد لطمه ای به محیط وارد نمی شود و در ظاهر ناهماهنگی به وجود نمی‌آید.

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای جلو مبلی

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به میزهای شیشه ای علاقه بسیار زیادی دارید و دلتان می خواهد که در کنار مبلمان شما حتی میزهای جلو مبلی شما از جنس همین میزهای شیشه ای باشد می توانید مدل هایی را که به این منظور ساخته و طراحی شده اند را انتخاب و خریداری کنید.

 

میز شیشه ای

 

میزهای شیشه ای جلو مبلی به علت زیبایی و جذابیتی که به محیط می بخشند می‌توانند به عنوان یک مکمل برای دکوراسیون و مبلمان شما هم قرار بگیرند. همانطور که گفتیم میزهای شیشه ای دارای سبک تلفیقی هستند یعنی شما هم می‌توانید آنها را در دکوراسیون های سنتی مورد استفاده قرار دهید و هم در دکوراسیون هایی با سبک مدرن جای دارند.

 

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای ویترینی

شیشه ها در بین سایر مواد و مصالح همیشه جزو بهترین ها و محبوب ترین ها بودند که از آنها استفاده های زیادی می شود. ممکن است تصور کنید که جایگاه این میز های شیشه ای فقط می‌تواند درون آشپزخانه یا اتاق نشیمن شما باشد اما به علت درخواست هایی که کاربران دارند انواع مختلف این میز ها که مناسب مغازه ها و ویترین ها و محیط های اداری باشند هم طراحی و تولید شده اند و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای برای جزیره آشپزخانه

وسایلی هستند که می توانند در بیشتر قسمت های خانه کاربرد داشته باشند و اگر اینگونه میزها را در داخل آشپزخانه ها به عنوان میز شیشه ای جزیره آشپزخانه انتخاب کنید باعث می‌شوید که ظاهر آشپزخانه زیبایی دوچندان پیدا کند و هر موقع که لازم به تمیز کردن آشپزخانه باشد این میزها به راحتی تمیز می شوند و شما برای پاک کردن آنها دردسر نخواهید داشت.

 

 

میز شیشه ای

 

میز شیشه ای برای بار کنار استخر

در بیشتر استخرها یک قسمتی وجود دارد که نوشیدنی ها و خوراکی های مختلف در آن سرو می‌شود و معمولاً میزی که در این قسمت قرار دارد از نوع میزهای شیشه ای می باشد که باعث می شود برای محیط استخر مناسب تر باشد و ظاهر آن را جذاب تر جلوه دهد و به علت مجاورت دائم با آب، میزهای شیشه ای بهترین گزینه در این مکان ها هستند.

 

میز شیشه ای

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.