دکور

دکور

دکور

دکور

میزهای پذیرایی چرخدار و کاربردی،میزبار،میزنهار خوری

خیلی از افراد تصور می کنند که میزهای پذیرایی چرخدار فقط مختص رستوران ها و هتل ها هستند و نمی توان از آنها برای محیط هایی مثل خانه استفاده کرد اما باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستند.

 

 

میز چرخدار

 

با توجه به مدل های متنوعی که از میزهای پذیرایی چرخدار طراحی و ساخته شده است و در بازار عرضه می‌شود می‌توانیم بگوییم که این میزها برای پذیرایی در منزل بسیار مفید هستند و حتی برای سلامت بانوان هم بسیار تاثیر گذار و مفید هستند زیرا باعث می شود ظرف های پذیرایی سنگین دیگر توسط دست حمل نشوند و با استفاده از میزهای چرخ دار به راحتی کار انجام شود.

 

 

میز چرخدار

 

برای اینکه بتوانید میز پذیرایی مناسب خود را خریداری کنید لازم است یکسری اطلاعاتی در مورد آنها داشته باشید و بعد از اینکه با آنها آشنایی کامل پیدا کردید متوجه خواهید شد که می‌توانند چقدر برای دکوراسیون منزل شما مفید و کارآمد باشند.

 

 

میز چرخدار

 

میزهای پذیرایی چرخدار یا میز بار چرخدار نقش بسیار مهمی را در زیبایی دکوراسیون منزل شما ایفا می کنند. بعضی از مدل های این میزها آنقدر زیبا هستند که وقتی که از آنها استفاده نمی کنید و در گوشه ای از پذیرایی قرار دارند هم باعث زیباتر شدن منزل شما می شوند و مانند یک دکوری به حساب می آیند.

 

میز چرخدار

 

در اینجا سعی داریم تا شما را با مدل های مختلف این میز های بار یا میزهای پذیرایی چرخدار آشنا کنیم تا با مشاهده انواع مختلف هم آشنایی بیشتری پیدا کنید و هم بتوانید مورد دلخواه خود را از بین انبوه مدل ها انتخاب کنید و خریداری نمایید.

 

 

میز چرخدار

 

میز پذیرایی چرخدار به عنوان میز اصلی

در بعضی از انواع مدل های میزهای پذیرایی چرخدار طراحی به صورتی بوده است که شما می‌توانید از این میز به عنوان میز عسلی یا پذیرایی هم استفاده کنید و در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید.

 

میز چرخدار

 

بعضی از مدل های میزهای چرخ دار به این صورت است که دو پایه چرخ دارد و دو پای ثابت است و وقتی که نیاز دارید که آن را جابجا کنید و در قسمت های مختلف خانه برای پذیرایی قرار دهید می توانید از آن چرخ های مدور برای حرکت دادن استفاده کنید و هر موقع که خواستید آنها را به صورت ثابت جلوی میز بگذارید به حالت ثابت برگردانید تا مهمان ها بتوانند از آن استفاده کنند. شما حتی می توانید برای زیباتر شدن روی این میز ها از گلدان ها و خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف هم جهت تزئین استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

انواع میز بار چرخدار میز ناهار خوری

در بیشتر مهمانی های بزرگ یک میز برای گذاشتن غذا و دور هم نشستن مهمان ها به عنوان میز اصلی قرار می گیرد ولی از همین میز می توانید به عنوان یک میز دوم استفاده کنید و اگر همه وسایلی که شما برای مهمانی ترتیب داده اید روی این میز جا نشود می توانید از میزهای چرخ دار برای قرار دادن وسیله های بیشتر استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

اگر مایل باشید که قوانین چیدمان این میزهای چرخ دار که معمولا چند طبقه هستند را بدانید باید به شما بگوییم که معمولاً در طبقه اول این میز ها غذا و خوراکی ها را قرار می دهند و برای اینکه فضای خالی این طبقه پر شود با یکسری شمعدان و گل این کار را انجام می دهند. ظرف های اصلی که در طبقه زیرین قرار می‌گیرد و بقیه چیزهایی که برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد در طبقه آخر گذاشته می شود. در نظر داشته باشید که به علت متحرک بودن میز امکان دارد که این نوشیدنی های خوراکی ها سرریز شود پس بهتر است طبق همین مواردی که گفته شد چیدمان را انجام دهید.

 

 

میز چرخدار

 

میز پذیرایی چرخدار به عنوان میز کنار مبلی

بیشتر افراد در کنار مبلمان و تخت خواب های خود برای اینکه وسایل مورد نیازشان را قرار دهند از میزهای کنار مبلی و کنار تختی استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که به جای این میز های ثابت می توانید از این میزهای پذیرایی چرخدار هم در این قسمت ها استفاده کنید و یکی از مزایایی که این میزها نسبت به سایر موردهای دیگر دارد این است که شما می توانید به راحتی آن ها را جابجا کنید. با این کار باعث می‌شوید که فضای جالب تر و تزیین متفاوت‌تری در محیط حاکم شود و از آنها به عنوان دکوری استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

در نظر داشته باشید که حتی در مورد این میزهای چرخ دار هم همیشه باید سبک اصلی دکوراسیون مد نظر قرار بگیرد به طور مثال اگر میزی که انتخاب می کنید سطح آینه ای و براق دارد سعی کنید از ظرف هایی که شیشه ای و لوکس هستند و یا ظرف های فلزی براق بر روی آنها استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

عصرانه دلنشین با میز بار چرخدار

قرار نیست همیشه از این میزها در مهمانی های بزرگ و مجلل استفاده شود شما گاهی می توانید در بین افراد خانواده خودتان در زندگی روزمره از این میزها استفاده کنید و به طور مثال یک عصرانه جذاب و دلپذیر را با استفاده از این میز چرخدار تدارک ببینید و روی آنها را با فنجان های چای و آبمیوه و کیک و موارد دیگر پر کنید و سعی کنید از رنگ های شاد و مفرح برای وسایل مختلف استفاده کنید.

 

میز چرخدار

 

تزیین ورودی با میز پذیرایی چرخدار

شما می توانید در ورودی منزل خودتان به جای استفاده از جاکفشی و جالباسی یا کمدهایی که جهت آویزان کردن لباس قرار می دهید و معمولا خیلی روتین و تکراری هستند، برای خوشامد گویی از این میزهای پذیرایی چرخدار استفاده کنید و آنها را با قرار دادن گلدان های کوچک مختلف و دکوری های شیک و کتاب‌ها تزیین کنید که باعث می‌شوید ورودی منزل شما که اولین جایی است که افراد چشمشان به آن میخورد جذاب و منحصر به فرد باشد.

 

 

میز چرخدار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.