دکور

دکور

دکور

دکور

میز جلومبلی استاندارد برای خانه کوچک،فرم،رنگ،ابعاد

میزهای جلو مبلی و میزهای عسلی جزو مهم مبلمان منزل هستند که باید در انتخاب آنها حساسیت خاصی داشته باشید زیرا در صورت انتخاب اشتباه مبلمان شما ناقص می‌شود و لازم است که علاوه بر ظاهر خوب و جنس و کیفیتی که میز جلو مبلی باید داشته باشد ابعاد آن را در نظر بگیرید تا با ست مبلمان شما کاملا متناسب باشد و طول و عرض و ارتفاع استاندارد داشته باشد.

 

 

میز جلو مبلی

 

در رابطه با ابعادی که می‌تواند برای انواع میزهای جلو مبلی استاندارد باشد بیشتر افراد دچار سردرگمی می‌شوند و به همین علت در این مقاله سعی داریم تا با گفتن قوانین مربوط به میزها و دکوراسیون به این سوال پاسخ دهیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید تصمیم بهتری را در مورد خرید میزهای جلو مبلی بگیرید.

 

 

میز جلو مبلی

 

در بعضی از موارد افراد پرسیده بودند که میز جلو مبلی که مربوط به خانه های کوچک باشد در چه صورت یک میز استاندارد و نرمال تلقی می شود؟ در پاسخ به سوال این افراد باید بگوییم که میزهای جلو مبلی باید سه ویژگی اصلی را رعایت کنند که شامل ابعاد استاندارد، رنگ و فرم می شود.

 

 

جلومبلی

 

فرم میزهای جلو مبلی و میز های عسلی

برای اینکه میز جلو مبلی که در خانه های کوچک و متراژ پایین استفاده می کنید بهترین نوع در بین سایر میزها باشد سعی کنید میزهایی را انتخاب کنید که دارای دو طبقه یا حداقل دارای کشو باشند که بتواند در منزل کوچک شما چند هدف را با هم دنبال کند و نیاز نباشد برای هر وسیله ای روی میز شلوغ شود و از فضای زیر میز به طور کامل استفاده شده باشد زیرا در هر صورت میز محیط دور خود را اشغال کرده است.

 

 

میز جلو مبلی

 

در نظر داشته باشید که اگر در خانه های کوچک می خواهید میز جلومبلی خریداری کنید و دوست ندارید از مدل های زاویه دار مثل مربع یا مستطیل استفاده کنید به سمت میزهای گرد هم نروید و سعی کنید از میزهای بیضوی شکل استفاده کنید که این کشیدگی برای خانه های کوچک مناسب تر است.

 

جلومبلی

 

رنگ میزهای جلو مبلی و میز های عسلی

وقتی که تصمیم به خرید میز جلو مبلی و میز عسلی گرفتید سعی کنید رنگی برای آنها انتخاب کنید که با بدنه مبل های شما هماهنگ باشد و هارمونی در محیط برقرار شود و این تناسب باعث می‌شود که دکوراسیون منزل شما جلوه بیشتری داشته باشد و منظم تر به نظر برسد.

 

 

میز جلو مبلی

 

ابعاد و اندازه میزهای جلو مبلی و میز های عسلی

مناسب ترین ارتفاعی که برای میزهای عسلی و میزهای جلو مبلی باید مد نظر گرفته شود این است که بهتر است 5 سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبل باشد تا افراد هنگامی که می خواهند از این میزها استفاده کنند به زحمت نیافتند.

 

میز جلو مبلی

 

بیشتر میزهای جلو مبلی در حالت عادی ارتفاعی بین 40 تا 45 سانتیمتر دارند ولی اگر شما از مبلمانی استفاده می کنید که از حالت استاندارد ارتفاع بیشتری دارد سعی کنید میز جلو مبلی را متناسب با ابعادی که گفتیم تهیه و خریداری کنید.

 

 

میز جلو مبلی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.