دکور

دکور

دکور

دکور

بهترین چیدمان مبل چرم راحتی در دکوراسیون منزل،مدرن،جنس

از بین انواع مبل های راحتی آن دسته از مبل و صندلی های راحتی که از جنس چرم هستند و مبل های عثمانی چرم معمولاً راحتی و کلاسیک با سایزهای بزرگ هستند و بسیاری از افراد به این نوع از مبلمان علاقه بسیار زیادی دارند و دوست دارند تا از آنها در اتاق نشیمن خود استفاده کنند. ولی از بین آنها مبل های راحتی چرم که حجم بسیار زیادی دارند باعث می‌شود که فضای حاکم بر خانه یک فضای سنگین و تاریک باشد و افراد احساس خستگی کنند.

 

 

مبل راحتی چرم

 

برای اینکه این حس در محیط القا نشود ما به شما می‌گوییم که مبل های چرم با رنگ تیره خود را با چه چیزهایی در دکوراسیون منزل ست کنید که به جای اینکه حس خستگی و خمودی در منزل به وجود بیاید یک دکوراسیون شیک و دلنشین داشته باشید.

 

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ غلیظ دیوار و فرش مراکشی در کنار مبل چرم راحتی

برای اینکه از به وجود آمدن فضایی که برای شما صحبت کردیم دور شوید بهتر است از رنگ آبی طاووسی که یک رنگ بسیار شاخص و چشم گیر است برای دیوارها استفاده کنید تا فضاهای کوچکتر شما مناسب مبل های چرمی شود.

 

 

مبل راحتی چرم

 

هرچه شدت این رنگ بیشتر باشد قطعات تیره ای که در مبلمان قرار دارد مشخص تر نمایان می شود و در کنار آنها می توانید از یک فرش مراکشی یا به همراه یک میز چوبی طبیعی چیدمان و دکوراسیون خود رقم بزنید که جذابیت بسیار چشمگیری داشته باشد.

 

 

مبل راحتی چرم

 

پیشنهاد می‌کنیم در کنار این ها از یکسری قاب های عکس هم بر روی دیوار استفاده کنید تا این زیبایی را بیشتر کرده باشید. یا اگر جزو افراد کتابخوان هستید و در خانه کتابخانه های بزرگی دارید سعی کنید آن ها را هم رنگ دیوار کنید و در اتاق نشیمن بگذارید تا تاثیر این وسایل در دکوراسیون بیشتر باشد. برای کمدهای دیواری هم می‌توانید همین روند را پیش بگیرید.

 

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ آبی طاووسی و نارنجی در کنار مبل چرم

همیشه در نظر داشته باشید اگر در کنار مبلمان چرم تیره رنگ خود از رنگ های نارنجی و آبی طاووسی استفاده کنید و وسایلی به این رنگ را در داخل دکوراسیون قرار دهید باعث می‌شوید که دکوراسیون چند برابر به چشم بیاید و فضای چشمگیرتری را به وجود خواهد آورد. شما همچنین می توانید از یک جفت چهارپایه یا یک نیمکت یا حتی یک تشک نشیمن به رنگ نارنجی در پشت پنجره استفاده کنید.

 

مبل راحتی چرم

 

سیاه، خاکستری و بافت در کنار مبل چرم راحتی

شما می توانید برای حفظ جذابیت وسایل مختلف در یک محیط خنثی از بافت ها استفاده کنید زیرا باعث می شود که جذابیت محیط بیشتر شود. همچنین می توانید از آینه های غبار گرفته یا وسایلی که منعکس‌کننده نور هستند مثل آینه هایی که روی دیوار نصب میشود و یا با استفاده از یک فرش نرم و با تراکم کم یا یک پادری که الیاف مصنوعی دارد این کارها را انجام دهید. سایه های خاکستری سیاه و سفید می توانند گزینه های خوبی برای قرار گرفتن در کنار مبل راحتی چرم قهوه ای باشد.

 

 

مبل راحتی چرم

 

فرش گلیم و مبل چرم راحتی

استفاده از رنگ های گرم و استفاده از فرش گلیم هایی که طرح های بسیار غنی و متراکم و چشمگیر دارند گزینه های بسیار مناسبی برای همراهی مبل چرم راحتی هستند و باعث می شوند که فضا بسیار هماهنگ و جذاب به چشم بیاید.

 

مبل راحتی چرم

 

گلیم ها جفت های بسیار خوبی برای قطعات مدرن و صندلی چرم خواهند بود و این معنی که وقتی در جلوی مبلمان چرم از گلیم ها استفاده کنید متوجه خواهید شد که چقدر می‌تواند در جذابیت فضا موثر باشد.

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ های زغالی و چوب در کنار مبل چرم راحتی

اگر مبلمان راحتی چرم شما رنگ‌کاراملی دارد شما می توانید از فرشی که با الیاف طبیعی بافته شده است و یا حتی رنگ زغالی تیره دارد در کنار هم استفاده کنید که با این حرکت باعث می‌شوید که مبلمان شما هم شیک تر و چشمگیر تر به نظر بیاید.

 

مبل راحتی چرم

 

شما همچنین می توانید با استفاده از میز های عسلی چوبی و همراه کردن آنها با آینه هایی با قاب چوبی و استفاده از کوسن هایی با استفاده از پارچه های کرباس باعث شوید که سبک منزل شما به سمت سبک روستیک مدرن پیش رود.

 

مبل راحتی چرم

 

رنگ های خنثی و روشن در کنار مبل چرم راحتی

اگر از رنگ های خنثی و ملایمی مثل کرمی، گندمی، بژ، طلایی و عاجی کنار مبل راحتی خود استفاده کنید باعث می‌شوید که مبل راحتی چرم شما جلوه سبک تری داشته باشد. در کنار این گزینه ها می توانید با دیوارهای سفید و فرش کم رنگ سنتی که با الیاف طبیعی بافته شده باشد و همچنین فرش های بافته شده در کنار کوسن های با پارچه های کتان کرمی جذابیت محیط را بالا ببرید.

 

مبل راحتی چرم

 

کتان خشن، راه راه و مخمل در کنار مبل چرم راحتی

شما می توانید از مبل های چرم در کنار پارچه های پاییزی مثل پشم و نخ راه راه و همچنین پارچه های کتان که خیره کننده هستند استفاده کنید. اگر شما در دکوراسیون منزل خود یک ست کامل از مبلمان چرم را دارید بهتر است که آنها را جدا کنید و فقط دو تکه از چرم ها را در کنار آن هایی که پارچه های اینچنینی روی آن استفاده شده است قرار دهید.

 

مبل راحتی چرم

 

کوسن هایی با طرح های برجسته در کنار مبل چرم راحتی

شاید جالب باشد که بدانید طرح های سیاه قهوه ای می توانند با بیشتر سبک ها در انواع مختلف رنگ ها ست شوند. شما این امتیاز را دارید که متناسب با هر فصلی که تغییر می‌کنند رنگ کوسن ها تغییر دهید تا یک دکوراسیون به روز برای خود ترتیب داده باشید. استفاده از رنگ های آبی و سبز تازه در بهار و تابستان و همچنین رنگ های دارچینی گرم و خرمالویی در پاییز و زمستان می تواند شما را در انجام این دکوراسیون کمک کند.

 

 

مبل راحتی چرم

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.