دکور

دکور

دکور

دکور

بازی با رنگ ها در اتاق نشیمن و دکوراسیون منازل،حانه رنگی

طراحان داخلی با استفاده از ترکیب رنگ های مختلف و با هوشمندی بسیار زیادی سعی کردند دکوراسیون منازل را به گونه ای ترتیب دهند که حس و حال عمیق تر و بهتری در خانه بین اعضای مختلف آن برقرار شود و با سلیقه همه اعضای خانواده همخوانی داشته باشد. برای اینکه این کار را انجام دهند و احساس اعضای مختلف خانواده به ورزش و مطالعه و موسیقی و طراحی و سفر را در نظر گرفته‌اند و ماحصل همه آنها دکوراسیون بود که طراحی شده است. در دکوراسیون که چیدمان انجام شد یک فضایی ترتیب داده شد که پر از نور و رنگ بود و کفپوش قدیمی خانه از چوب بلوط و رنگ دیوارها به رنگ طوسی روشن درآمد و پس زمینه خنثی برای لایه های رنگی فراهم شد.

 

 

خانه رنگی

 

در دیوار های خانه گیتار های بچه ها را آویزان کردند که هم نقش دکوری را داشته باشد هم بر روی زمین جای زیادی اشغال نکند و همچنین بر روی دیوار از یکسری کمدهای رنگی و جذاب استفاده کردند که برای نگهداری وسایل اضافه جایگاه مناسبی بودند و باعث می‌شوند فضای کف خانه اشغال نشود و در منزل از روکش استیل برای کابینت استفاده کردند و در قسمتی از خانه از تابلوهای برجسته و سه بعدی استفاده کردند که یک کار منحصر به فرد و جذاب به وجود آمد و در بسیاری از منازل همانند آن دیده نمی شد.

 

 

خانه رنگی

 

استفاده از کاغذ دیواری هایی که در سبک اروپایی بودند و رنگ های طوسی، نقره ای، سبز و لیمویی در فضای پشت مبل ها باعث شد که فضای اتاق جذاب تر و چشمگیر تر به نظر بیاید زیرا استفاده از این کاغذ دیواری ها باعث به وجود آمدن یک انرژی زیادی در فضا می شود. ولی باید در نظر داشته باشید که کاغذ دیواری هایی که انرژی زیادی دارند در تمام فضا به صورت یک دست استفاده نشود و قسمت های مختلف دیوار را بافت های متنوع قرار دهید تا سنگینی در محیط به وجود نیاید. برای جلوی پنجره ها از پرده هایی استفاده کردند که رنگ جذابی داشتند که این رنگ ها شامل سبز و نارنجی و آبی بودند و هنگامی که نیاز به نور آفتاب داشتند آنها را به دو سمت با استفاده از ریل پرده می کشیدند و از نور آفتاب لذت می بردند.

 

خانه رنگی

 

استفاده از یک آباژور کمانی که روی مبل ها کشیده می شد باعث یک نورپردازی جذاب در این محیط شده بود و هنگامی که افراد منزل تمایل داشته باشند که در فضای تاریک تماشا کنند وجود نور این آباژور و باعث می شد که نور کافی برای تردد افراد وجود داشته باشد. یکی از کارهای جالبی که در ایندکوراسیون و رنگ انجام شد این بود که حتی از شیشه های خیلی ساده در دکوراسیون استفاده میشد و درون آن پر از شکلات و آبنبات های رنگی می‌شد که باعث اضافه شدن رنگ های شاد به محیط منزل می شد و در قسمت هایی از خانه از مبلهای عثمانی و پاف ها استفاده کردند که روکش آنها را از پارچه های بسیار جذاب و چشمگیر رنگی رنگی انتخاب کردند که این رنگ رنگی زیاد آن باعث می شد که اگر توسط لکه های غذا هم کثیف شوند این آلودگی در ذوق نخورد و خیلی مشخص نباشد.


 

 

خانه رنگی

 

یکی دیگر از کارهای جالبی که در این منزل انجام شد استفاده از یک صندلی حبابی آویزان از سقف بودکه یک حس مدرن و منحصر به فردی در منزل به وجود می آورد ولی در عین حال توجه داشته باشید که یک فردی که در این کار متخصص باشد از قدرت تحمل این صندلی حبابی اطمینان حاصل کنند و ببینند که می‌تواند وزن های مختلف را تحمل کند یا خیر. برای اینکه همچین دکوراسیون جذاب و منحصر به فردی را در منزل خود داشته باشید کافی است کمی جسارت به خرج دهید و هر آنچه در ذهن شما می گذرد و باعث به وجود آمدن احساس خوب در شما می شود را در منزل پیاده سازی کنید.

 

بازی با رنگ ها در اتاق نشیمن و دکوراسیون منازل

 

خانه رنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.