دکور

دکور

دکور

دکور

جدیدترین مدل های جاکفشی مناسب فضای داخل خانه،شلف،نردبان

کفش ها یکی از وسایلی هستند که تقریبا همه مردم دنیا به آنها علاقه مند هستند و خیلی‌ها حتی عادت دارند هر وقت موقعیت مناسبی پیش آمد بابت هر ست لباس خود کفش مناسب آن را خریداری کنند.

 

 

جاکفشی

 

به همین علت در بیشتر خانه ها تعداد کفش ها بسیار زیاد است و سازماندهی آنها نیاز به ابزاری به نام جاکفشی دارد که هنگامی که کفش های مورد علاقه شما قرار است در محفظه نگهداری شود خیالتان از بابت سلامت آنها مطمئن باشد.

 

جاکفشی

 

بعضی از خانه ها فضای کوچکی دارند و در عین حال به علت تعداد بالای کفش نیاز به یک جاکفشی بزرگ دارند. افرادی که در این خانه ها ساکن هستند اغلب برای جا دادن کفش های خود با مشکل مواجه می شوند. در این هنگام پیشنهاد ما برای این گونه افراد استفاده از جا کفشی های کم جا هستند که پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.

 

 

جاکفشی

 

نمی‌شود به افراد گفت که از خرید کفش خودداری کنید پس به علت اینکه نمی توان جلوی خرید کفش را گرفت باید تدبیری برای جایگاه آن اندیشید. مدل های مختلفی از جاکفشی طراحی و تولید شده اند که این مشکل کمبود جا را که در خانه های کوچک برای نگهداری کفش ها برقرار است رفتگر است.

 

 

جاکفشی

 

در این مقاله سعی داریم که شما را با جاکفشی هایی که در عین اشغال کردن فضای کم جای زیادی برای نگهداری کفش دارند آشنا کنیم. با تغییر فصل کفش ها هم تغییر می کنند و شما نیاز پیدا می کنید که کفش ها را تعویض کنید و در عین حال بعضی ها علاقه دارند که روز به روز کفش های جدیدتر خرید کنند.

 

جاکفشی

 

خریداری کفش یک طرف و نگهداری از کفش ها مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود و در طرف دیگر قضیه قرار دارد. پس اگر در آپارتمان کوچک یا منازل کوچک ساکن هستید پیشنهاد میکنیم به مدل های این مقاله توجه کنید.

 

جاکفشی

 

وقتی که به فروشگاه ها یا مغازه های کفش فروشی مراجعه می کنید متوجه می شوید که کفش ها چند دسته هستند. بعضی از آنها مدل های ساده و بدون طرح و بعضی ها کفش های مجلل یا عجیب و غریب هستند که بسیار متنوع می باشند. گاهی آنقدر این تنوع ها چشمگیر هستند که شما را گیج می کنند که دقیقا چه چیزی را دلتان می‌خواهد خریداری کنید.

 

جاکفشی

 

بیشتر افراد سعی می کنند جاکفشی را در راهروی منزل خود قرار بدهند که بعضی وقت ها در خانه های آپارتمانی جلوی درب منزل هم جاکفشی را قرار می دهند. ولی به علت باریک بودن راهرو های آپارتمان ها خرید جاکفشی مناسب راهرو کار چندان راحتی نیست. 

 

 

جاکفشی

 

شکل جاکفشی ها بستگی به سبک طرح و فضایی دارد که قرار است در آن نگهداری شود. یکی از مدل هایی که امروز خیلی طرفدار پیدا کرده است جاکفشی های هست که در کنار خود فضای نیمکت مانندی دارد که هنگام پوشیدن کفش بتوان روی آن نشست.

 

جاکفشی

 

ممکن است حتی یک نردبان کوچک هم بتواند نقش جاکفشی کم جا را برای شما بازی کند. اگر تعداد کفش هایی که شما دارید کم است پیشنهاد میکنیم برای محیط های کوچک از این نردبان ها استفاده کنید که ظاهر مدرنی به فضای منزل شما می دهند.

 

جاکفشی

 

 

جاکفشی

 

بعضی از آنها آنقدر زیبا هستند که می توانند به عنوان دکوری در منزل شما قرار داده شوند و بعضی ها آنقدر مناسب طراحی شده اند که می توانند در راهروی آپارتمان شما قرار بگیرند. اگر راهروی آپارتمان یا منزل شما خیلی باریک باشد تنها پیشنهادی که می توانیم به شما کمک کنیم خرید شلف ها هستند.

 

 

جاکفشی

 

اگر دست شما برای قرار دادن کمد در داخل دیوار در راهرو باز باشد این پیشنهاد هم می تواند گزینه مناسبی برای قرار دادن کفش های شما باشد. شما می توانید در کنار شلف های شناور از قفسه هایی که روی دیوار نصب می شود هم برای کفش ها استفاده کنید که هم قیمت ارزان تری دارند و هم بسیار مفید هستند.

 

جاکفشی

 

قسمت زیر پله در خانه ها می تواند جای بسیار مناسبی برای پیاده کردن ایده های بکر باشد که با کمی خلاقیت میتوانید از این فضاها حداکثر استفاده را ببرید. با توجه به نیاز و خلاقیت شما زیر پله می تواند جای خواب جای کفش و حتی جای دکوری باشد.

 

 

جاکفشی

 

مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون محیط اداری،دفترکار

طراحی دکوراسیون اداری با طراحی دکوراسیون منازل تفاوت های بسیاری دارد و افرادی که سعی دارند دکوراسیون اداری خاصی را با میز اداری و سایر وسایل دیگر طراحی و اجرا کنند باید یک سری از نکات را در این باره بدانند. در صورتی که این نکات را بدانید می توانید بهترین دفتر کار را برای خود تهیه کنید.

 

 

دکوراسیون اداری

 

طراحی دکوراسیون دفتر کار

برای طراحی زیبا و مناسب به جهت دکوراسیون دفتر کار می توانید مواردی که به شما آموزش میدهیم را پیاده کنید تا بتوانید اعتماد و جذب مشتری بیشتری داشته باشید. برای در طراحی دکوراسیون های اداری و شرکت ها سعی می شود که به مشخصات فرهنگی افرادی که به آن محل مراجعه می‌کنند توجه شود و همچنین به خدماتی که قرار است در آن اداره یا شرکت ارائه شود توجه می شود.

 

دکوراسیون اداری

 

جایی که شما در آن کار می کنید مانند منزل شما به حساب می آید و محل کار شما جایی است که سعی می‌کنید در آن هم هزینه‌های زندگی را در بیاورید و فرصت های شغلی ایجاد کنید و روند رسیدن به آرزوهای خود را سرعت ببخشید و ظاهری که شرکت و اداره شما خواهد داشت می‌تواند ارائه دهنده شما و کارهایتان باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

پس با این اوصاف متوجه خواهید شد که شرکت هایی که دنبال سود بیشتر و بازده بیشتر هستند سعی می کنند شرکت را به گونه ای طراحی کنند که ظاهر شرکت ترکیبی از راحتی منازل و در عین حال سبک حرفه ای کسب و کار را در خود داشته باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

تاثیر در نگاه اول

ممکن است به علت این که شما ساعت های زیادی را در دفتر محل کار خود می‌گذرانید توجه نکنید که شخصی که برای بار اول وارد محیط می شود آنجا را چگونه میبینند پس سعی کنید هنگام طراحی خودتان را جای فردی بگذارید که اولین بار است به دفتر کار شما می آید و ببینید از ظاهر اداره و دفتر کار شما چه برداشتی می شود.

 

دکوراسیون اداری

 

شاید متوجه نباشید اما باید بدانید که ظاهر دفتر کار شما هم می تواند در پذیرش مراجعه کنندگان و درخواست‌های آنها تاثیرگذار باشد و یکی دیگر از پیشنهاداتی که برای ظاهر دفتر کار شما داریم این است که با هزینه های کم گلها و گیاهان آپارتمانی تهیه کنید تا فضای مطبوع تری ایجاد کند.

 

دکوراسیون اداری

 

سعی کنید از رنگ هایی برای دیوارها استفاده کنید که تاثیر مثبتی روی بازدیدکنندگان شرکت یا اداره شما داشته باشد. به طور مثال رنگ های خنثی برای شغل هایی که با امور مالی و حقوقی مرتبط هستند می تواند گزینه خیلی خوبی باشد. شغل های مثل عکاسی و طراحی گرافیک خلاقیت بیشتری می‌طلبد می‌توانند در محیط خود رنگ های گرم و پر انرژی استفاده کنند.

 

دکوراسیون اداری

 

اگر شرکت یا اداره شما دارای برند خاصی است و در این مارک رنگ خاصی به کار رفته است سعی کنید تم شرکت یا اداره شما با این رنگ همخوانی داشته باشد. در خرید وسایل و مبلمان شرکت هوشیار باشید. وقتی سعی دارید که طراحی دکوراسیون دفتر کار شما ویژه و منحصر به فرد باشد لازم است به بعضی از نکات خیلی ریز توجه کنید و انجام این امور نیازمند پرداخت هزینه میباشد. البته در نظر داشته باشید که هزینه هایی که برای محل کار خود می کنید با درآمد خالص شما همخوانی داشته باشد و شما از بهره‌برداری عقب نمانید. 

 

 

دکوراسیون اداری

 

خودتان را از شر کاغذ ها رها کنید

در بیشتر کارها بعد از مدت زمان زیادی مقدار اسناد و مدارکی که به صورت کاغذ و چاپ پی جمع می‌شوند بسیار زیاد می‌شود و نگهداری از این اسناد دغدغه بزرگی برای افراد شرکت می‌شود. شما می توانید با استفاده از فایل ها و کمد های اداری این بی نظمی ها را سر و سامان دهید و به آنها ظاهری مرتب بدهیم و کاری کنید که دسترسی به آنها آسان باشد.

 

 

دکوراسیون اداری

 

هر چیز در جای مناسب خود

سعی کنید چیدمان دکوراسیون محل اداره و دفتر کار شما به گونه ای باشد که هر فرد با توجه به مسئولیتی که بر گردن او است در جای مشخص و مناسبی قرار بگیرد. به طور مثال جایگاه رئیس و مدیر باید در قسمت ای باشد که بر کارکنان تسلط لازم را داشته باشد و کسانی که کار بایگانی را انجام میدهند نزدیک به کمد و بوفه ها باشند.

 

 

دکوراسیون اداری

 

تاثیر نور را فراموش نکنید

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در بیشتر مکان ها می تواند تاثیر زیادی بر روی افراد بگذارد تنظیم نور است که تاثیر بسیار زیادی میگذارد. سعی کنید وقتی در محیطی مشغول کار هستید مطمئن شوید که آن محیط از نور کافی برخوردار است. اگر پنجره های اداره به صورتی است که می تواند نور خورشید را بگیرد از پرده های کرکره ای استفاده کنید که در هنگام نیاز به نور خورشید بتوانید از آن استفاده کنید. برای اینکه چشمهای افرادی که مشغول کار هستند دیرتر خسته شود بهتر است جای استفاده از نورهای مستقیم از نورهای ملایم‌تر و غیرمستقیم استفاده کنید.

 

 

دکوراسیون اداری

 

مبلمان کاربردی برای طراحی دکوراسیون فضاهای اداری،جلسات

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری شما به بهترین نحو انجام شود بهتر است یک سری قواعد و قوانین را در مورد آن بدانید و در کنار آن سعی کنید از مبل هایی استفاده کنید که مناسب این گونه محیط‌ها باشند. استفاده از مبلمان اداری مناسب فضاهای اداری می توانند تاثیر بسیار مثبتی در فضای محل کار شما ایجاد کند.

 

 

دکوراسیون اداری

 

به همین منظور سعی داریم که در مورد مبلمان های فضای اداری برای شما مطالب مفیدی را ارائه دهیم و شما را با انواع مبل های اداری که برای دکوراسیون داخلی فضاهای اداری مناسب است آشنا کنیم. برای جمع آوری مطالبی که به شما ارائه می‌شود نظر بیشتر کارشناسان و طراحان صنعتی داخلی در نظر گرفته شده است و چکیده صحبت های آنها برای شما در این مطلب آورده شده است.

 

 

مبلمان هایی برای تفکیک فضایی

برای اینکه فضای موجود در دکوراسیون اداری خود را تقسیم کنید و مشخص کنید بدون در نظر گرفتن دیوار ها هر قسمت برای چه هدفی چیده شده است می‌توانید از مبل ها کمک بگیرید. مبل ها می توانند مثل دیوار ها برای شما فضاهای مجزا ایجاد کنند.

 

دکوراسیون اداری

 

به طور مثال برای تفکیک فضا می توانید از مبل هایی که طراحی گرد دارند استفاده کنید که هم فضا را جذاب کرده باشید و هم قسمت های مختلف را از هم جدا کرده باشید. استفاده از مبل هایی با طراحی گرد می‌تواند فضای صمیمی در محیط کار شما ایجاد کند.

 

 

میز و صندلی های اتاق جلسات

یکی از قسمت هایی که در بیشتر اداره ها و شرکت ها اهمیت زیادی دارد و اغلب دکوراسیون چشمگیری دارد اتاق جلسات است. برای اینکه مبلمان و میز و صندلی های مناسبی برای اتاق جلسات تهیه کنید باید دقت عمل زیادی داشته باشید و در خرید ابزار مناسب وسواس به خرج دهید.

 

دکوراسیون اداری

 

اگر تصمیم دارید صندلی خریداری کنید بهتر است پشتی صندلی ها بلند باشد و همه ستون فقرات را پوشش دهد تا اگر جلسات طولانی بود خستگی ناشی از نشستن زیاد باعث پایین آمدن بازده جلسات نشود و افراد بتوانند در زمان زیادی به راحتی بر روی آن صندلی ها بنشیند.

 

 

صندلی های طبی برای فضاهای اداری

در بیشتر فضاهای اداری برای انتظار و نشستن افراد از صندلی های تک نفره استفاده میشود. این صندلی ها نباید از هر نوعی باشند و پیشنهاد می کنیم از انواع رسمی  انتخاب کنید.

 

دکوراسیون اداری

 

مبلمان های مستطیلی شکل

با توجه به معماری در نظر گرفته شده برای فضاهای اداری و شرکت ها مبل های مستطیلی خیلی راحت تر در این محیط‌ها جاگیر می شوند و در صورتی که فضای اداره و شرکت شما کوچک بود پیشنهاد میکنیم از مبل هایی استفاده کنید که زاویه قائم داشته باشد تا از نهایت فضا استفاده کنید و قسمت هایی که در گوشه های مبل های گرد هدر می‌روند در گوشه های زاویه قائم استفاده میشود.

 

دکوراسیون اداری

 

در همین سایت شما می توانید با انواع و اقسام مبلمان اداری و صندلی های اداری آشنا شوید و از بین مدل های مختلف طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. انواع مختلف مبلمان های اداری و صندلی های کنفرانسی و کارمندی و صندلی های مدیریتی می‌توانند گزینه‌های خرید شما برای دکوراسیون اداری باشند که شما با آگاهی از نکات مهم بر اساس سلیقه خود این وسایل را خریداری خواهید کرد.

 

دکوراسیون اداری

 

مبلمان اداری مدرن برای آسایش در محیط کار،ابزار آسایش

این روزها به علت دشوار شدن شرایط زندگی و امرار معاش، بیشتر افراد وقت زیادی را در محیط های کار و اداره می گذراند. تا جایی که این محیط‌ها حکم خانه دوم آنها را خواهد داشت و اهمیت بسیار زیادی در برقراری آرامش و راحتی افراد خواهد داشت.

 

 

به منظور آگاه سازی شما در مورد اهمیت مبلمان اداری جمع‌آوری مقاله پیشرو شده است. پیشنهاد میکنیم مطالب این قسمت را با دقت مطالعه کنید تا هنگام خرید راحت تر تصمیم بگیرید.

 

دکوراسیون اداری

 

برای اینکه این آرامش و راحتی برای افراد میسر شود عوامل زیادی باید رعایت شود. یکی از عواملی که باعث می‌شود افراد هنگام کار کردن احساس راحتی بیشتری داشته باشند وسایلی است که در محیط کار وجود دارد.

 

 

دکوراسیون اداری

 

در واقع مبل های اداری و صندلی های اداری که افراد هنگام کار از آنها استفاده می کنند یکی از مهمترین گزینه هایی است که در راحتی و آسایش افراد به طور مستقیم تاثیر گذار خواهد بود. اگر مبل هایی که شما انتخاب می کنید تا در محل کار شما قرار بگیرند کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند شما احساس بهتری هنگام کار در محیط های اداری خواهید داشت.

 

 

دکوراسیون اداری

 

هنگامی که شما اطلاعات کافی در مورد مبلمان اداری و در کل در مورد پارامتر های دکوراسیون محیط اداری داشته باشید می توانید بهترین مبلمان و بهترین دکوراسیون را برای محیط اداری خود به ارمغان بیاورید.

 

فایل و کمد بایگانی

بیشتر افرادی که در محیط های اداری مشغول کار هستند می دانند که یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون اداری فایل ها و کمد ها هستند. فایل ها و کمدهای اداری به طور مستقیم با طبقه بندی و نظم دادن به اسناد و مدارک سر و کار دارند و در صورت نبود آنها وضع آشفته ای در محل کار شما به وجود خواهد آمد. در مقاله ای جدا به صورت مفصل در مورد فایل ها و کمد های بایگانی برای شما صحبت خواهیم کرد.

 

دکوراسیون اداری

 

میز مدیریت

وجود مبل ها در فضا باعث زیباتر به نظر رسیدن آن خواهد شد. در طراحی دکوراسیون های داخلی اتاق مدیریت کهدر محیط هر اداره ای موجود است مبلمان ها توجه بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند که در اتاق مدیریت این مبل‌ها اصولا ارزش بیشتری دارند و سعی می شود در خرید آنها دقت زیادی به کار برود.

 

 

دکوراسیون اداری

 

میز کارمندی

بعد از اینکه میز مدیریت مربوط به دکوراسیون اداری خریداری شد نوبت به میز مدیریت میز کارمندی می رسد. کسانی که این نوع میزها را طراحی می کنند تصمیم دارند این میزها طوری باشد که فعالیت های روزانه یک کارمند پوشش داده شود و بازه ی حرکتی که کارمندان هنگام کار نیاز خواهند داشت برای آنها فراهم شود و در عین حال جای زیادی اشغال نشود که سایر افراد هم بتوانند در محیط میز و صندلی خود را داشته باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

البته در نظر داشته باشید که با توجه به هر فعالیتی میز مناسب خریداری شود زیرا شغل های مختلف نیاز به فضای کار متفاوتی دارند. به طور مثال میزی که برای محیط دانشگاه برای اساتید ساخته می شود با میز کار کارمندان بانک متفاوت خواهد بود و بهتر است هنگام خرید حتما به هدف توجه شود. بهتر است نیز هایی که شما برای محیط کار خود خریداری می‌کنید طول و عرض و ارتفاع مناسب و استاندارد داشته باشد.

 

قفسه نشریات

در بیشتر محیط های اداری و شرکت ها سعی می شود یک قفسه به نشریات اختصاص داده شود. این قفس به این منظور در محیط های اداری قرار داده میشود که نشریات و مجلات مربوط به آن به صورت طبقه بندی شده در اختیار افراد قرار گیرد.

 

دکوراسیون اداری

 

پیشخوان های بانکی

ممکن است تا کنون اسم پیشخوان های بانکی خیلی کم به گوش شما خورده باشد یا شاید نشنیده باشید اما همانطور که پیشتر اشاره کردیم همه محیط ها کارایی مشابهی ندارد و برای غذاهای مثل بانک که قرار است عملیات های مالی و بانکی در آن صورت گیرد و از دستگاه های پوز استفاده کنند نوع میز و صندلی و مبلمان متفاوت نسبت به سایر محیط ها خواهد بود

 

دکوراسیون اداری

 

میز پرینتر

در محیط‌های اداری به علت کار زیاد با برگه ها و کامپیوتر چند پرینتر موجود است. بهتر است برای پرینترها یک میز مشخص و جدا از سایر میزها قرار داده شود تا افراد برای استفاده از پرینتر جای مشخص داشته باشند و مدام به یک میز و افراد متفرقه مراجعه نکنند و مزاحم کار آنها نشوند. میزهایی که برای پرینتر طراحی شده اند یک قسمت مشخص برای کاغذ جمع‌آوری کردن دارند.

 

دکوراسیون اداری

 

نحوه چیدمان صحیح و اصولی میز اداری،تنظیم صندلی

در این مقاله سعی داریم که شما را با اصول و استانداردهای چیدمان صحیح میزهای اداری و دکوراسیون اداری آشنا کنیم. در صورتی که چیدمان ابزار و وسایل در دکوراسیون محل کار شما به نحو صحیحی انجام نشده باشد می تواند در طولانی مدت باعث آسیب زدن به شما شود.

 

 

 

دکوراسیون اداری

 

چیدمان وسایل میز رایانه

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نفوذ در تمامی زمینه ها کار با کامپیوتر در زندگی روزمره بیشتر افراد جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و تقریباً بیشتر افراد برای انجام کارهای خود نیاز به کار کردن با کامپیوتر را پیدا میکنند. این روند تا جایی میرود که اگر شخصی که کار با کامپیوتر را بلد نباشد به عنوان یک شخص بی سواد شناخته می شود. 

 

 

هنگامی که پشت کامپیوتر می نشینید و یا وسایل مورد نیاز خود را بر روی میز رایانه قرار می دهید باید یک سری اصول را رعایت کنید که اگر آنها را درست انجام ندهید باعث آسیب رسیدن به کاربر میشود.

 

دکوراسیون اداری

 

طرز چیدن وسایل روی میز اداری

در نظر داشته باشید که سطح انتهایی میز کار شما جای وسایلی مانند مانیتور یا ساعت و قاب عکس و بلندگوها و جای مداد خودکار است. بعد از آن سطح میانی میز ها جای مناسبی برای قرار دادن ماشین حساب تلفن و ابزار اینچنینی می باشد.

 

 

دکوراسیون اداری

 

در نهایت سطح جلوی میزها جای مناسبی برای قرار دادن وسایلی است که کاربرد بیشتری دارد. این وسایل شامل مواردی مثل صفحه کلید، ماوس و ماوس پد می باشد. در صورتی که میز شما از آن دسته میزهایی است که صفحه جداگانه برای کیبورد و ماوس داشته باشد باید در نظر داشته باشید که خیلی برای کار شما مناسب نیستند. 

 

دکوراسیون اداری

 

با این که اگر توجه کرده باشید بیشتر میز هایی که برای کامپیوتر طراحی میشوند دارای صفحه جدا برای کیبورد می باشند ولی این شیوه از نظر طبی کاملاً اشتباه است. زیرا هنگامی که شما مشغول کار با کامپیوتر هستید بهتر است زاویه مچ شما خنثی یعنی زاویه صفر تا 5 درجه باشد. در صورتی که دست شما در زاویه غیر از این قرار بگیرد میتواند باعث ایجاد درد در ناحیه مچ شود.

 

 

نحوه قرار گرفتن مانیتور

مانیتور ها بر روی میز باید به صورتی قرار گیرند که بشود بالاترین نقطه آنها را دید. یعنی چشم شخصی که قرار است با کامپیوتر کار کنند موازی بالاترین قسمت کامپیوتر باشد. بهتر است فاصله ی چشم شما از صفحه مانیتور 40 تا 70 سانتیمتر باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

نحوه قرار گرفتن صفحه کلید

بهتر است صفحه کلید یا کیبورد را طوری روی میز قرار دهید که دقیقا روی میز و رو به روی مانیتور باشد. زیرا در این حالت زاویه بین بازو و ساعد 90 درجه خواهد شد و بهتر است از این زاویه بیشتر نشود.

هنگام کار بهتر است هر دو مچ شما کاملاً به صورت موازی روی صفحه کلید قرار بگیرد و هر کدام قسمت مشخصی از کیبورد را بپوشانند. یعنی صفحه کلید یا همان کیبورد بین دو دست شما تقسیم شود.

 

 

دکوراسیون اداری

 

وقتی که هنگام کار با کامپیوتر مچ دست خود را به سمت داخل یا خارج خم کنید آن را از حالت عادی خارج کردید و کمکم دچار آسیب دیدگی خواهد شد. وقتی که کف دست شما با مچ زاویه تشکیل دهد باعث می شود که دست شما آسیب ببیند.

 

اگر توجه کرده باشید در زیر بعضی از صفحه کلید ها پایه قرار داده شده است و شما فکر میکنید با باز کردن این پایه ها دید بهتر و کارایی بهتری از کیبورد خود خواهید داشت. اما این طور نیست قرار دادن زاویه برای دست هنگام تایپ کردن بدترین حالت برای مچ می باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

صندلی اداری

بیشتر افرادی که در محیط های اداری یا شرکتی مشغول کار هستند هنگام کار از صندلی های معمولی استفاده می کنند. استفاده از صندلی های معمولی هنگام کارهایی که چند ساعت در روز وقت شما را می گیرد می تواند باعث آسیب رسیدن به بدن شما شود. این موضوع وقتی شدیدتر میشود که شما از صندلی های بدون تحرک چوبی و استفاده کنید. 

 

دکوراسیون اداری

 

حتی اگر برای صرفه جویی در هزینه سعی کنید صندلی معمولی خریداری کنید در طولانی مدت متوجه میشوید هزینههایی که بعدها صرف بیماریهای حاصل از این کار خواهید کرد به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود و آسیب بیشتری به شما می زند.

 

 

دکوراسیون اداری

 

پس بهتر است قبل از اینکه به هر نوع بیماری فیزیکی ناشی از کار نامناسب در محیط های اداری مواجه شوید صندلی و میز استاندارد برای محیط های کار و اداره خود تهیه کنید. صندلی مناسب دارای یکسری ویژگی هایی است که از این قرار است:

  • متحرک، دوار و با پایه چرخ دار باشد

  • ارتفاع صندلی بر اساس قد قابل تغییر باشد

  • صندلی بر اساس وزن شما، مفصل هایی داشته باشد که بتواند حرکات تان را تنظیم کند

  • پشتی صندلی باید طوری باشد که از بروز کمردرد و درد های مفصلی جلوگیری کند

  • محل نشستن آن از جنسی باشد که سُر نخورید

  • حداقل چهار پایه باشد (هر چه بیشتر، بهتر) و قابلیت چرخش 360 درجه ای داشته باشد.

 

دکوراسیون اداری

 

تنظیم صندلی رایانه

هنگامی که میخواهید صندلی رایانه و صندلی که بر روی آن هنگام کار کردن مینشینید را تنظیم کنید سعی کنید روبه روی آن بایستید و زانوها در محلی قرار بگیرد که شما می نشینید. یعنی زانوها با محل نشستن شما هم راستا باشند.

 

دکوراسیون اداری

 

سپس روی صندلی بنشینید و قسمت داخلی زانو را با لبه صندلی در اندازه گیری بهتر است به اندازه یک مشت جمع شما فاصله داشته باشد. زانوها باید زاویه 90 درجه داشته باشند و تکیه گاه صندلی شما باید طوری تنظیم شود که قسمت انحنا تورفتگی کمر شما پر شود.